Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя Воден радиатор на Фиат Брава 1,6 16в 103к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменя Воден радиатор на Фиат Брава 1,6 16в 103к.с.

    Здравейте колеги, протече ми радиатора(водния), как да го смъкна и какъв радиатор да си взема...Мерси колеги за помоща.

    #2
    Преди 2 месеца сменях...Вземах го от косера,някакъв китаски 90на лева с отстъпката от 30%.Майстор познат ми го препоръча..Новото си е ново..Родих се...Няма присадки вече няма течове и др.Сменя се много лесно.Повдигаш колата на крик от едната страна(шофъорската да речем),източваш антифриза(от долната тръба),Сваляш пластмасата с перката за охлаждане(държи се на 4ри болта,и лашкаш болтовете на радиатора( и те са 4ри)..Горната част се държи на тампоните(свалят се),долната пак е на тампони(излиза с тампоните),но болтовете захващат и радиатора на климатика..Пластмасата с перката за охлаждане се измъква от горната страна под наклон(малко по кофти е измъкването,защото опира в колекторите)...Общо взето не е кои знае каква философия...Работа за 30на-40 мин...П.С...Има едни дистанционни втулки на радиатора за охлаждане от предната страна,които се падат между 2та радиатора(ако имаш климатик)..Наложи се малко да ги изпиля с 1мм,защото бяха малко по дълги..Може би защото е китаиски..хихи
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #3
      Ехе супер си колега, мерси за подробното обяснение, ама защо гледам в АХМ че е към 250 лв радиатора....това е луда работа, ама и май се оказа че сме ударили гредата отдоло и маи заради нея се е разместил леко радиатора ии може би от това сълзи... нз дали да го сменям или да карам така.... все пак губи по 100 мг на 500-600 км не повече.Какво мислиш?

      Коментар


        #4
        veselinov87 написа:
        Ехе супер си колега, мерси за подробното обяснение, ама защо гледам в АХМ че е към 250 лв радиатора....това е луда работа, ама и май се оказа че сме ударили гредата отдоло и маи заради нея се е разместил леко радиатора ии може би от това сълзи... нз дали да го сменям или да карам така.... все пак губи по 100 мг на 500-600 км не повече.Какво мислиш?
        Ти си решаваш...Казах ти 90лв ми излезна с отстъпката в косер..Китаиски,но хубав ми каза майстора(много добър семеен приятел е и си разбира от работата)...250лв не давам аз за радиатор.....Това си е обир посред бял ден...А 100гр на 500км не е нищо,но избора си е твои...Аз го смених защото ми губеше литър на 3-4-5 дена,от както смених термостата...И за да не го тъпча с добавки(да не ми прецака пак термостата) си го смених...
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #5
          Не идеята е как може такава разлика в цената мен това ме озадачи, но естествено че няма да дам 250 лв, аа за смяната може да поизчакам , а дали да ръгам добавки или не ????

          Коментар


            #6
            veselinov87 написа:
            Не идеята е как може такава разлика в цената мен това ме озадачи, но естествено че няма да дам 250 лв, аа за смяната може да поизчакам , а дали да ръгам добавки или не ????
            Преди да ги наръгаш добавките провери от къде е теча, като нищо някоя скоба ще е изпуснала и сълзи от там.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              защо пък са се прецака термостата от добавка, примерно тази на валволин стоп лййк ? аз пък я препоръчвам, на мен на 2000-3000 хил км ми губеше по 300 грама някъде праснах такава, и вече 10 хил.км термостата си бачка, и на всичко отгоре е вернет :D пу пу да не му е уроки :D

              Коментар


                #8
                Благодарности на galinchooo за обяснението. И на мен ми предстои смяна на радиатора. Почти от една година ... ми предстои. На около седмица пада от горната резка до долната. И аз си доливам и така карам. Обаче едното ми око гледа в стрелката на температурата. И постоянно си проверявам нивото на антифриза. Видял съм го къде е текло, от към страната на перката някъде 2/3 от височината. Там се виждат през перката следи от изсъхнал теч. Интересно е че през зимата тече по-малко. Сигурно защото е студено и антифризът се върти преобладаващо в малкия кръг. Само си предполагам.Другият ефект от теч на радиатора е че вентилаторът като се включи пръска изтичащия антифриз по двигателя, праха се лепи по него и се замърсява двигателя. Това става през лятото понеже двигателят по-често загрява.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Аз съм с Марея, но и аз си взех китайски есента. Разликите в цените, когато го купувах беше уникална. 400 и нагоре срещу155 (за колкото купих китайския) Сега гледам в AXM няква никому неизвестна марка(най-вероятно китайска) за 215 лв. ... Аз съм доволен от китайския.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #10
                    здравейте колеги, мерси на всички за коментарите, днес гледахме радиатора и сякаш изтича отстрани там където се съединява пластмасата и питата и има едни скоби които държат, може би от там е проблема, гредата която дъжи е леко изкривена и може от това да се е получило някакво разместване и да тече....Няма да сменям за сега но дали може някка да спра теча?Мерси

                    Коментар


                      #11
                      Е дай една снимка да видим, иначе може да пробваш с нещо от рода на течните метали да запълниш пукнатината, ако тече от там. Но много ме съмнява че подлизва от там. огледай хубаво скобата
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X