До скоро при студен двигател , като запаля и оборотите скачаха до към 2-3000 и държеха за кратко на това ниво... та смениха ми температурния датчик и майстора ми каза ,че този бил комбиниран( това го разбирам ,че е различен от стария - но пак става) та сега проблема с оборотите изчезна , обаче загрява доста по-бавно от преди т.е. за времето за което преди двг, загряваше и стрелката за темп на таблото си ковеше на средата , сега е 1-2 деления надолу. парно има ...но немога да сравня точно с преди , защото сега и времето за позатопли - и има ли някои идея какъв точно може да проблема - датчик или термостат -евентуално. = На мен ми се струва ,че мизерията идва от този датчик , защото преди със стария всичко около загряването на двигателя си беше нормално - но пък от друга страна самофорсирането на студено изчезна.Но като намеря време ще я карам да и направят компютърна диагностика.има и друг вариант за който сега се досещам : да предположим ,че стария датчик наистина е бил развален и заради него да е подавано повече гориво в двигателя и той да е загрявал по-бързо..пък сега да е нормално ... но нямам база за сравнение за времето на загрявне на двг.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температурен датчин на инжекциона- комбиниран Браво 1.2 99г.
Collapse
X
-
Проблема решен - току що се връщам от ком.диагностика и всичко се оказа наред - просто с този новия датчик показанията на стрелката за темп. се отразяват по-бавно ; термостата отваря на 84-5 градуса , на 96гр. включва перката I степен.Модераторите могат да заключат темата ако сметнат за необходимо.Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -
"Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"
Реклама
Collapse
Коментар