Колеги, вентилаторната перка на Стилото върти постоянно. Още със стартиране на двигателя перката тръгва. Носих я в Алфа Ромео- Варна, от там ми казаха че проблема е в реостата. Вчера намерих едно Стило с работещ реостат, сложихме го моето Стило и перката пак се включва веднага. Питах момчетата в Алфа, дали не е възможно проблема да от реле, но те ми казаха че диагностиката е щяла да го покаже. Докато в Алфа Ромео мислят по моя въпрос се надявам че някой колега може да ми даде съвет какъв може да е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вентилаторната перка на Стило
Collapse
X
-
Мръсни клеми, пробил термодатчик даващ съпротивление до + безкрайност, реостат, връзка между кабелите за степените и тоя дето е за охлаждане на двигателя при спрян мотор./ако имаш такъв де/.От кога имаш колата и от кога го прави проблема?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Проблема го имам от както имам колата. Като я взех почнах да чистя грешки и когато стигнах до до перката на радиатора, видях че реостата е откачен и си помислих че там е проблема. Като го включих обаче, перката почна да се върти постоянно(тогава ми стана ясно защо е бил откачен). Реших че проблема е бил в реостата и си поръчах друг, но перката не спря да се върти. Накрая за всеки случай свалих един реостат от Стило на което със сигурност работи, но нямаше промяна. Това е историята на колата, ако някой може да помогне, ще съм му много благодарен.Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp
Коментар
-
itzo_r написа:Колеги, вчера бях пак в Алфа-Ромео и ми казаха че са проверили всичко. Проблема бил от компютъра на колата. Честно казано обаче, много ми се иска някой да ми даде и второ мнение. Ако можете да препоръчате някой във Варна, ще съм ви много благодарен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги, ходих при Миро и за нещастие и той потвърди диагнозата на Алфа-Ромео. Проблема е в еку-то. Миро ми предложи просто да го прескочим и да свържем термодатчика директно към управлението на вентилаторната перка(след леко преправяне на управлението ). До края на седмицата ще съм го направил и ще би кажа дали се е получило.Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар