Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилаторната перка на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с вентилаторната перка на Стило

    Колеги, вентилаторната перка на Стилото върти постоянно. Още със стартиране на двигателя перката тръгва. Носих я в Алфа Ромео- Варна, от там ми казаха че проблема е в реостата. Вчера намерих едно Стило с работещ реостат, сложихме го моето Стило и перката пак се включва веднага. Питах момчетата в Алфа, дали не е възможно проблема да от реле, но те ми казаха че диагностиката е щяла да го покаже. Докато в Алфа Ромео мислят по моя въпрос се надявам че някой колега може да ми даде съвет какъв може да е проблема.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

    #2
    А само като дадеш на контакт, без да палиш, на студен ДВГ, завърта ли перката, или чака да запалиш ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Чака да запаля.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        Мръсни клеми, пробил термодатчик даващ съпротивление до + безкрайност, реостат, връзка между кабелите за степените и тоя дето е за охлаждане на двигателя при спрян мотор./ако имаш такъв де/.От кога имаш колата и от кога го прави проблема?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Бях намокрил веднъж конекторите над акумулатора и вентилатора на радиатора работеше и на изключен двигател.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Проблема го имам от както имам колата. Като я взех почнах да чистя грешки и когато стигнах до до перката на радиатора, видях че реостата е откачен и си помислих че там е проблема. Като го включих обаче, перката почна да се върти постоянно(тогава ми стана ясно защо е бил откачен). Реших че проблема е бил в реостата и си поръчах друг, но перката не спря да се върти. Накрая за всеки случай свалих един реостат от Стило на което със сигурност работи, но нямаше промяна. Това е историята на колата, ако някой може да помогне, ще съм му много благодарен.
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

            Коментар


              #7
              Колеги, вчера бях пак в Алфа-Ромео и ми казаха че са проверили всичко. Проблема бил от компютъра на колата. Честно казано обаче, много ми се иска някой да ми даде и второ мнение. Ако можете да препоръчате някой във Варна, ще съм ви много благодарен.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

              Коментар


                #8
                itzo_r написа:
                Колеги, вчера бях пак в Алфа-Ромео и ми казаха че са проверили всичко. Проблема бил от компютъра на колата. Честно казано обаче, много ми се иска някой да ми даде и второ мнение. Ако можете да препоръчате някой във Варна, ще съм ви много благодарен.
                Пуснали са плюс след контакт, за да не прегрява двигателя, след като сложиш оригиналната инсталация с реостата, търси оголен кабел опиращ на маса, и виж някое друго стило как му е направена инсталацията, просто търси друг кабел за захранване на вентилатора който е откачен.Никакво еку никакви глупости.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  итиваш при миро до вятърната мелница гарантирам за него.на самия път има табела- миро елкон

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря колега, ще го посетя тази седмица. Благодаря и на колегата S_BANKOV за инфото.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

                    Коментар


                      #11
                      Колеги, ходих при Миро и за нещастие и той потвърди диагнозата на Алфа-Ромео. Проблема е в еку-то. Миро ми предложи просто да го прескочим и да свържем термодатчика директно към управлението на вентилаторната перка(след леко преправяне на управлението ). До края на седмицата ще съм го направил и ще би кажа дали се е получило.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

                      Коментар


                        #12
                        И това е решение.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Проблема е решен. Препоръчвам ви Миро- Елкона, спести ми доста пари.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

                          Коментар

                          Working...
                          X