Здравейте колеги,писал съм в друга тема за температурните проблеми при моята кола.Накратко това което е направено-сменен термостат,промиване на системата, нов антифриз,гарнитура на главата и шлайф.Това което според мен е нередно-при нормално загрял мотор стрелката на измервателния уред стои на 1,5-2 мм над средата.Вчера отворих таблото и зачистих всички клеми.Промяна никаква.Причината да пусна темата е това което забелязах.Когато уреда отчита по-висока температура от предполагаемата норма-средното деление,при изгасяне на колата и мигновено запалване отново,стрелката се връща ТОЧНО на средата и след 30 секунди отново отива на същото място отгоре.Не мисля,че двг е изстинал с 4-5 градуса за 1 секунда.Някакви идей какво се случва???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с отчитането на температурата на Брава 1,2
Collapse
X
-
nedialk00
-
Не съм го мерил,но явно работи,защото перката включва на първа степен при 95-96 градуса температура,мерена от мен с външен термометър на главата точно под термостата.П.П.Температурата при това положение на стрелката(2мм над средата),мерена в същата точка под термостата с термометъра е 94 градуса.Май излиза,че уреда показва точно.Ако този с които меря отвън е точен разбера се.И още нещо,не мисля че е от перката,защото стрелката си стои така дори и като карам извънградско с 90 на пета.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
tipo33 написа:Не съм го мерил,но явно работи,защото перката включва на първа степен при 95-96 градуса температура,мерена от мен с външен термометър на главата точно под термостата.П.П.Температурата при това положение на стрелката(2мм над средата),мерена в същата точка под термостата с термометъра е 94 градуса.Май излиза,че уреда показва точно.Ако този с които меря отвън е точен разбера се.И още нещо,не мисля че е от перката,защото стрелката си стои така дори и като карам извънградско с 90 на пета.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар