Ел. клапа за обръщане от топло на студено....къде се намира?
Колата колеги е от подписа, та някой знае ли къде е тази ш**ана клапа че днес ми изписа Error Cli и сега не иска да духа топло трактора....
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Тя пък си няма общо с това друго е Ако говориш за клапата външен/вътрешен въздух тя е под чистачката Ако го гледаш от долу - над вентилатора за парното махаш 3 те винта на кожуха с вентилатора и се вижда на горе
от клапата не може да спре да духа топлодаваш едната врътка на хи другата на мах деф и третата на 0 даваш на контакт и почвош да въртеш 0-ауто 3 пъти и на таблото трябва да изпише еррор и числа запиши числата и ще установиш проблемауспех
Четох и други теми за същия проблем и при повечето е от тази клапа.....Но не тази която вкарва въздух отвън а тази която обръща от топло на студено.... тя ме интересува къде се намира.. п.п. а това за огледалото не виждам никаква логика в него...
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
След "Error Cli" трябва да ти изпише номер на грешка. Колегата, който предложи да си смениш огледалото има предвид, че температурният сензор, който се намира в него може да е дал фира.Клапата, която обръща топло-студено се намира на майка си в г*за... Утре ще ти дам схема на клапите, че сега не ми се търси.
nsn написа:
от клапата не може да спре да духа топло
Може! Ако, колата е с автоматичен климатик (т.н. при нашите коли климатроник), тази клапа се управлява от ЕКУ.Другото е вярно! Нека колегата направи една самодиагностика, та да видим номера на грешката.
даваш едната врътка на хи другата на мах деф и третата на 0 даваш на контакт и почвош да въртеш 0-ауто 3 пъти и на таблото трябва да изпише еррор и числа запиши числата и ще установиш проблема
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Сега като се замисля, напълно е възможно някой от температурните сензори да дава погрешни показания и това да бърка цялата работа... Компа да решава, че в купето е прекалено топло и да пуска само студен въздух. Ето клапите. 3 - клапа за външен въздух4 - вентилатора6 - изпарител или там както му се казва на радиатора на климатика5 - радиатора на парнотоонова в червено - клапата, която ти трябваЕто мат’риал за четене: http://download.fiat-bg.org/Books/Br...ry%20Units.pdf
Прикачени файлове
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Номера на грешката която изписва е "00" ....... Yellow_Flash_Colorz_PDT_25 Yellow_Flash_Colorz_PDT_25 п.п. температурния датчик в огледалото си е наред !
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Гадно...Вариантити, за които се сещам са да провериш/почистиш контактите на моторчето (не знам къде се намират) или да извадиш радиаторчето на парното, за да имаш някакъв достъп до клапата.Нека и колегите да помагат!
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
моята беше така до преди няколко дни.как я оправих-разглобих 4-те болта на пепелника,махнах го и бръкнах на вътре за да видя къде точно е клапата.колата си беше на контакт и по едно време чух как моторчето тръгна да работи-явно е имало лош контакт на буксата.трябва да махна всичко отпред за да имам достъп и да я напръскам с контактен спрей,но за сега нямам време.в момента си е отворена т.е духа топло и когато имам повече време ще я разглобя
Имам достатъчно и редовно го проверявам......, защото преди като сменяхме водната помпа и беше започнало да капе и от тогава ми е като навик да я поглеждам в седмицата поне 1 път....
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Error 00 означава, че в системата няма текущи грешки. Това трябва да бъде изписано при всяка здрава система. Може би някой датчик дава съвсем погрешни стойности, които все пак са в нормите за този датчик, и затова хем няма текущи грешки, хем колата духа студено. Просто трябва да се свърже към диагностичен софтуер и някой, който разбира какво пише на екрана да направи качествена диагностика и веднага ще ти каже какъв е проблемът.
Колеги нямам понятие как стана , но парното се оправи и вече имам топло ...ще го гледам за напред дали ще ми ги върти тея номера....
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар