Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на радиатора - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с перката на радиатора - РЕШЕН

    Здравейте колеги.Имам проблем с перката за охлаждане на радиатора .Проверих перката и релето и дввете работят а колатра си загрява.Казаха ми че датчика си работи.Кокво да направя за да отстраня проблемаКолата е ФИАТ БРАВА 1.8 16Загрява нормално но проблема е че не включва перката

    #2
    Да разбереш от какво загрява.Каква е колата, какъв двигател, колко загрява?
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Стига до половината и не включва

      Коментар


        #4
        До колкото знам перката включва на едно деление над средата,може да си е наред,но да не е достигнала нужната температура за да се включи.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          На тези нечовешки температури не знам дали на някой изобщо му се включва перката...Моята не съм я чул да включи освен оня ден когато си смених радиатора и я обезвъздушавах.По принцип милиметър,два над средата и ми се включва,но сега не стига изобщо до там.Стига до средата и толкова.Мисля че всичко ти е наред може би..Можеш да си провериш всички букси по системата за нагар..
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            Извади и смени и двете букси на степените на перката УМИШЛЕНО ТИ ПОДЧЕРТАВАМ И ДВЕТЕ
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              ivailo rachev написа:
              До колкото знам перката включва на едно деление над средата,може да си е наред,но да не е достигнала нужната температура за да се включи.
              +1Моята (браво 1.8 16в) също неможе да загрее толкова че да включи перката в този кучешки студ !... даже стрелката на температурата неможе да стигне средното деление .... а да го мине и да пусне перка ... ЪПСУРТ !!!
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Колегата пише че ЗАГРЯВА НОРМАЛНО което значи че държи 90градуса на двигателя, не зависимо от студа при изправен термостат колата трябва ди си държи температурата.Най вероятно кабелната обувка на втора степен не контактува и за това не се включва и първа степен.С времето се опичат и ни контактуват като хората.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Пропуснахме да зададем най-важният въпрос ... КОя година ти е колата колега >???????
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Колегата пише че ЗАГРЯВА НОРМАЛНО което значи че държи 90градуса на двигателя, не зависимо от студа при изправен термостат колата трябва ди си държи температурата.Най вероятно кабелната обувка на втора степен не контактува и за това не се включва и първа степен.С времето се опичат и ни контактуват като хората.
                    Благодаря колега точно там беше проблема

                    Коментар


                      #11
                      Проблема е отстранен благодарение на колегата S_BANKOV

                      Коментар

                      Working...
                      X