Здравейте колеги.Имам проблем с перката за охлаждане на радиатора .Проверих перката и релето и дввете работят а колатра си загрява.Казаха ми че датчика си работи.Кокво да направя за да отстраня проблемаКолата е ФИАТ БРАВА 1.8 16Загрява нормално но проблема е че не включва перката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с перката на радиатора - РЕШЕН
Collapse
X
-
На тези нечовешки температури не знам дали на някой изобщо му се включва перката...Моята не съм я чул да включи освен оня ден когато си смених радиатора и я обезвъздушавах.По принцип милиметър,два над средата и ми се включва,но сега не стига изобщо до там.Стига до средата и толкова.Мисля че всичко ти е наред може би..Можеш да си провериш всички букси по системата за нагар..FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
ivailo rachev написа:До колкото знам перката включва на едно деление над средата,може да си е наред,но да не е достигнала нужната температура за да се включи.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Колегата пише че ЗАГРЯВА НОРМАЛНО което значи че държи 90градуса на двигателя, не зависимо от студа при изправен термостат колата трябва ди си държи температурата.Най вероятно кабелната обувка на втора степен не контактува и за това не се включва и първа степен.С времето се опичат и ни контактуват като хората.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Колегата пише че ЗАГРЯВА НОРМАЛНО което значи че държи 90градуса на двигателя, не зависимо от студа при изправен термостат колата трябва ди си държи температурата.Най вероятно кабелната обувка на втора степен не контактува и за това не се включва и първа степен.С времето се опичат и ни контактуват като хората.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар