Здравейте Колеги,Стрелката на таблото за температурата на двигателя/антифриза лятно време винаги е стояла в идеалния център на скалата. Настане ли зима, обаче, стрелката едва стига средата. При извънградско по баирите стига почти до средата, но по равно или по надолнища пада по- надолу. Както всеки би си помислил- термостатът е за смяна. Така и аз си помислих и затова отидох при един майстор, на който му обясних какво е положението и той веднага пристъпи към разглобяването на термостата, за да го смени. Сменихме го и изтеклия антифриз го доналяхме в разширителното казанче. Преди това (преди разглобяването) в казанчето имаше съвсем малко течност. След като наляхме изтеклия антифриз то се напълни. Запалихме колата за да развърти антифриза (и за обезвъздушаване), но казанчето все така си стоеше пълно. Оказа се, че антифриза изобщо не циркулира през казанчето, а именно защото маркучето което го връща в казанчето беше запушен. Въпросът ми е дали това запушване е играло някаква роля в проблема с преохлаждането на двигателя? (т.е. дали съм сменил термостата напразно- понеже старият беше в затворено положение когато го махнахме)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запушен маркуч към разширителния съд
Collapse
X
-
Запушването на това маркуче води само до поддържане на по висока температура и в последствие прегряване вследствие неправилна циркулация на охл. течност.п.с. а колкото до съмненията за термостата в казана с врялата водаАз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Реклама
Collapse
Коментар