Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява Стило 1,9жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    gushev написа:
    Е за колко време достига работна температура?
    Това е много относително и зависи от много неща. Ако караш с включено парно на макс и вентилатора на 2-ра степен може и за 20км при 0 градуса външна ,а може и за 5км с изключено парно и пак същатата външна темперетура. Зависи също дали имаш допълнителният подгрев в купето. Давам пример моето стило има този допълнителен подгреви при -3.5 градуса( предималко беше теста) загря до 60 градуса за 3км.
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    Коментар


      #17
      Важно е май да държи 90 градуса нали?
      Стило 1.9 jtd 2002

      Коментар


        #18
        gushev написа:
        Важно е май да държи 90 градуса нали?
        На теория това е температурата за оптимална работа на двигателя.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          А разхода дали пада?
          Стило 1.9 jtd 2002

          Коментар


            #20
            Да но не очаквай примерно да падне с 5литра на сто км. Има и други важни неща за да достигнеш оптимален разход. Температурни датчици, ламбда сонда/ако имаш/, състояние на генерацията, МАФ или МАП /каквото имаш/, размер и състояние на гумите ако щеш.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              KUM4o написа:
              gushev написа:
              Е за колко време достига работна температура?
              Това е много относително и зависи от много неща. Ако караш с включено парно на макс и вентилатора на 2-ра степен може и за 20км при 0 градуса външна ,а може и за 5км с изключено парно и пак същатата външна темперетура. Зависи също дали имаш допълнителният подгрев в купето. Давам пример моето стило има този допълнителен подгреви при -3.5 градуса( предималко беше теста) загря до 60 градуса за 3км.
              И при мен Пунтото достига 60 градуса за 3.5 км до работата сутрин в тия студове при изключено парно. За около 8 км. каране достигам средата. С термостат от Рено съм.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                Колеги къде се намира този допълнителен подгрев в купето на Стилото.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  Колеги,един приятел работи в сервиз и ми сложи някаква джаджа пред термостата,поставя се в маркуча и влиза в оригиналния термостат/играе ролята на термостат,пред термостата/.Така долния маркуч който отива към радиатора си остава леден,а досега го чаках и той да загрее и 20 мин не може да почне да духа топло.Сега на място ми дига три черти,а за 10 мин съм на 90 градуса,не вярвах ама е истина.Нее проблема в термостата.

                  Коментар


                    #24
                    Няма да се учудя ако джаджата е термостат от Рено.

                    Коментар


                      #25
                      Колеги,един приятел работи в сервиз и ми сложи някаква джаджа пред термостата, поставя се в маркуча и влиза в оригиналния термостат/играе ролята на термостат,пред термостата/. Така долния маркуч който отива към радиатора си остава леден,а досега го чаках и той да загрее и 20 мин не може да почне да духа топло. Сега на място ми дига три черти,а за 10 мин съм на 90 градуса,не вярвах ама е истина.Нее проблема в термостата.
                      Колега, дай малко повече инфо, какво точно е сложил твоя приятел и къде
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                      Коментар


                        #26
                        То пише де - сложил му е евтин термостат в маркуча, вместо да сменя скъпия термостат, който е запецнал отворен.

                        Коментар


                          #27
                          Допълнителния подгрев на антифриза се слага за скандинавските държави,за по бързо достигане на оптимален режим на двигателя а не за затопляне на купето.Като екстра слагат печка.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар

                          Working...
                          X