Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна радиаторче парно на пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна радиаторче парно на пунто

    Здравейте и Ч. Н. Г. !!Искам да сменя радиаторчето на парното на пунтото. 1.1, 55 к.с., 1994.сигурен съм, че няма да успея да го сменя сам, нямам условия и не съм го правил това досега...Макар и да намерих теми със снимки и много добри обяснения. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13483Въпроса ми е някой може ли да ми го смени, ако вече го е правил срещу заплащане разбира се... в София.
    Fiat Punto 1.1 - 1994
    NISSAN Primera 1.6 - 1997

    #2
    кола

    Сигурно знаеш че се вади таблото да се смени Иначе търсат 100 лв за смяна аз така си карам вече 2 години и не го сменяш ама прозорците ми се изпотяват иначе разглобяването ще стане зглобяването е повече та после да но останат части и да не тропа иначе ако има място става
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Сигурно знаеш че се вади таблото да се смени Иначе търсат 100 лв за смяна аз така си карам вече 2 години и не го сменяш ама прозорците ми се изпотяват иначе разглобяването ще стане зглобяването е повече та после да но останат части и да не тропа иначе ако има място става
      Да, сваля се Освен да се помъча тази седмица... защото радиатора и тече леко. Стъклата не могат да се избършат въобще и не може да се кара един вид...
      Fiat Punto 1.1 - 1994
      NISSAN Primera 1.6 - 1997

      Коментар


        #4
        Не се занимаваи, сипи и добавка от тая дет е кат алуминиев прах, ще си спестиш много нерви, свалянето на таблото хубуу ма после качването???? и знаеш ли колко изненади те чакат след тва, - тва не работи, онова не работи, тоя ток изчезна, оня ток го няма , ще вземе да дрънка по паваж не че сега не дрънка ама не си струва цялата хамалогия. Сипваи му добавка и ще се кротне за 2-3 год щом тече малко, след тва ако текне пак направо хвърляи колата тея радиатори се сменят заедно с колата, текне ли начи колата е за хвърляне Нема маитап, и аз имам един ипсилон на които текне ли му радиатора слагам добавка, текне ли пак слагам колата на трупчета за катерушка на децата, за такива коли такова отношение, малоумна италянска измишлиотина да не може на тая дрислива кола да и смениш радиаторчето. Браво брава марея дет са с такива по солидни табла е направено да се сменя тея таралясници не може, ако ми вдигне нервите ти казвам ако не изрежа дупка с флекса за достъп до радиатора Слави да не се казвам
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          кола

          И аз съм мислил да разкача скобите на пластмасата и да видим кво ще се покаже Сигурно пък няма да мога да ги махна все нещо ще пречиот тдолу се вижда поне е на 2 части
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            и знаеш ли колко изненади те чакат след тва, - тва не работи, онова не работи, тоя ток изчезна, оня ток го няма , ще вземе да дрънка по паваж не че сега не дрънка ама не си струва цялата хамалогия. :
            То това е едно от нещата които ме притесняват.... макар и да не се сещам за много тоци които да ми тябват.... така или иначе утре ще се заема, защото не може да се кара така.
            Fiat Punto 1.1 - 1994
            NISSAN Primera 1.6 - 1997

            Коментар


              #7
              Запотяването може и да не е признак само на радиаторчето, клапата за външния въздух тряя да си сигурен че е отворена и че филтъра за купето е чист. Ако това е ОК и си сам в колата и стъклата адски се потят може да се насочих към радиаторчето. Мокрите стелки също много пара изпускат и всичко се лепи по стъклата. Можеш да направиш много прост тест дали е радиатора, запали я студена сутрин на минус темп. ама няма да влизаш вътре и няма да пускаш вент. на парното, врътни врътката да е в положение за стъклата, щом вдигне малко темп 40-50-60гр. пусни вентилатора на 1 ва степен ако стъклата се изпотят веднага над духалките ясно е че парата идва от там.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Запотяването може и да не е признак само на радиаторчето
                Кълбета мазна пара излизат само като отворя парното да духа, даже и без да е на топло. И губи вече много антифриз.
                Fiat Punto 1.1 - 1994
                NISSAN Primera 1.6 - 1997

                Коментар


                  #9
                  Яснооооо, ти си деиствай
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Колега аз декември минах през цялата тази процедура. Като цяло си е доста зор, ама.....ако си малко по упорит ще се справиш, няма начин да не стане. Ако решиш да го правиш си вземи един помощник(е става и сам, аз така направих ама....доста зор видях). Ако сте двама мисля, че за един ден ще се справите, почвате малко по-рано, до обяд сте го свалили, отивате в магазина за ново със старото за сравнения(за всеки случай) и след обяд сглобявате с новото радиаторче. Обезвъздушавате палите за проба с няколко обиколки. Преди да почнете прегледайте добре снимките по форуми, сайтове.....за да се ориентирате по добре.Препоръчвам ти да измиете новото радиаторче с обезмаслител преди да го качите, в началото има малко неприятна миризма, лека е, не е нещо фрапиращо но.....аз не го измих и сега като го пусна се усеща лека миризма. След цялата тази процедура, препоръчвам да пийнете по едно за добре свършената работа.
                    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                    Коментар


                      #11
                      Не е кой знай какво до сега съм сменял на Пунто на Рена 19 и на Матиз и не помня още на какво. Иска се малко сръчност и търпение.При някои коли не е нужно да се вади таблото,но при пунтото няма как за жалост.

                      Коментар


                        #12
                        Аз моето на бравото не го измих, ГОЛЕМА ГРЕШКА!!!! на първия тест щях се удоша в колата от изпарения пушаци и тем подобни, отворил съм и двата джама и излизат кълбета с незнаен произсход така няколко пъти, след тва поне още 2-3 месеца като си пусна парно и смърдеше та се не трае. Та идеята с миенето е добра, напръскаи го хубаво с Меглио да поседи малко и го изплакни и тогава монтираи.Една молба, знам че едва ли ще ти е до снимки точно в този момент ама ще съм благодарен ако щракнеш една снимка след като си свалил таблото на тоя модул за парното да се види точно къде седи радиатор аи от къде влизат тръбите в него, и кое толкова пречи че не може да се смени без да се сваля таблото? да не би да трябва да се разглоби и модула за да се смени? не е ли като на останалите Браво Брава Марея, да е пъхнато в джоб и само да се изхлузва. Я сменялите да разяснят малко.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Колега Slavi_Lancia, като свалиш таблото модула на парното остава закрепен за купето. В коша, при двигателя има има няколко гайки които трябва да се свалят, след като ги махнеш се маха целия модул на парното и в него се намира радиаторчето(захванато с две малки рапиди към модула на парното, пъхнато като в джоб). Тръбите на радиаторчето са на самото радиаторче тоест показват се при мотора и маркучите от мотора директно влизат в радиаторчето не е като на браво, брава и мареа. Въпроса е че при браво е пъхнато в джоб и се вади настрани а на пунтото е отзад на целия този модул. Предполагам че ако се позаинатиш може и да измислиш нещо с рязане и нагласяне, но за да стане ще трябва да си го свалил и тогава да мислиш, а като вече си стигнал до там просто сменяш и монтираш обратно, все пак то не е консуматив и не е нужно да се сменя на определени километри(надявам се, чукам на дърво ) ).
                          FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                          Коментар


                            #14
                            Slavi_Lancia написа:
                            Една молба, знам че едва ли ще ти е до снимки точно в този момент ама ще съм благодарен ако щракнеш една снимка след като си свалил таблото на тоя модул за парното да се види точно къде седи радиатор .
                            Все пак щракнах няколко снимки с телефона. Хаоса при смяната е голям и много труден, ако не си го правил. Отпред при двигателя има 5 гайки 10 които държат модула и са доста проблемни, ако нямаш жило с което да си помогнеш при отвиването им. Те държат модула заедно с вентилатора. При него са 3. Трябваше и да се отстрани волана, защото ключа пречеше да се извади таблото. Радиатора се изхлузва, но след като отвиеш няколко малки видии с кръстата отвертка. При мен една беше много ръждясала и имаше зор. Не съм мил новия радиатор и нямам осезаема миризма. И все пак колегата чиито линк към темата със свалянето на неговото табло съм пуснал в първият си пост, е обяснил и снимал много по-прегледно и чисто. Ако беше лято. щях да се постарая повече, но в тоя студ....Сложих този радиатор. струваше към 36 лв.И един от помощниците:И колата е това:
                            Fiat Punto 1.1 - 1994
                            NISSAN Primera 1.6 - 1997

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              С тези снимки колега ще откажеш повечето хора който имат такъв проблем и са решили да сменят радятора
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X