Здравейте и Ч. Н. Г. !!Искам да сменя радиаторчето на парното на пунтото. 1.1, 55 к.с., 1994.сигурен съм, че няма да успея да го сменя сам, нямам условия и не съм го правил това досега...Макар и да намерих теми със снимки и много добри обяснения. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13483Въпроса ми е някой може ли да ми го смени, ако вече го е правил срещу заплащане разбира се... в София.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна радиаторче парно на пунто
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:Сигурно знаеш че се вади таблото да се смени Иначе търсат 100 лв за смяна аз така си карам вече 2 години и не го сменяш ама прозорците ми се изпотяват иначе разглобяването ще стане зглобяването е повече та после да но останат части и да не тропа иначе ако има място става
Коментар
-
Не се занимаваи, сипи и добавка от тая дет е кат алуминиев прах, ще си спестиш много нерви, свалянето на таблото хубуу ма после качването???? и знаеш ли колко изненади те чакат след тва, - тва не работи, онова не работи, тоя ток изчезна, оня ток го няма , ще вземе да дрънка по паваж не че сега не дрънка ама не си струва цялата хамалогия. Сипваи му добавка и ще се кротне за 2-3 год щом тече малко, след тва ако текне пак направо хвърляи колата тея радиатори се сменят заедно с колата, текне ли начи колата е за хвърляне Нема маитап, и аз имам един ипсилон на които текне ли му радиатора слагам добавка, текне ли пак слагам колата на трупчета за катерушка на децата, за такива коли такова отношение, малоумна италянска измишлиотина да не може на тая дрислива кола да и смениш радиаторчето. Браво брава марея дет са с такива по солидни табла е направено да се сменя тея таралясници не може, ако ми вдигне нервите ти казвам ако не изрежа дупка с флекса за достъп до радиатора Слави да не се казвамПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:и знаеш ли колко изненади те чакат след тва, - тва не работи, онова не работи, тоя ток изчезна, оня ток го няма , ще вземе да дрънка по паваж не че сега не дрънка ама не си струва цялата хамалогия. :
Коментар
-
Запотяването може и да не е признак само на радиаторчето, клапата за външния въздух тряя да си сигурен че е отворена и че филтъра за купето е чист. Ако това е ОК и си сам в колата и стъклата адски се потят може да се насочих към радиаторчето. Мокрите стелки също много пара изпускат и всичко се лепи по стъклата. Можеш да направиш много прост тест дали е радиатора, запали я студена сутрин на минус темп. ама няма да влизаш вътре и няма да пускаш вент. на парното, врътни врътката да е в положение за стъклата, щом вдигне малко темп 40-50-60гр. пусни вентилатора на 1 ва степен ако стъклата се изпотят веднага над духалките ясно е че парата идва от там.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Колега аз декември минах през цялата тази процедура. Като цяло си е доста зор, ама.....ако си малко по упорит ще се справиш, няма начин да не стане. Ако решиш да го правиш си вземи един помощник(е става и сам, аз така направих ама....доста зор видях). Ако сте двама мисля, че за един ден ще се справите, почвате малко по-рано, до обяд сте го свалили, отивате в магазина за ново със старото за сравнения(за всеки случай) и след обяд сглобявате с новото радиаторче. Обезвъздушавате палите за проба с няколко обиколки. Преди да почнете прегледайте добре снимките по форуми, сайтове.....за да се ориентирате по добре.Препоръчвам ти да измиете новото радиаторче с обезмаслител преди да го качите, в началото има малко неприятна миризма, лека е, не е нещо фрапиращо но.....аз не го измих и сега като го пусна се усеща лека миризма. След цялата тази процедура, препоръчвам да пийнете по едно за добре свършената работа.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Аз моето на бравото не го измих, ГОЛЕМА ГРЕШКА!!!! на първия тест щях се удоша в колата от изпарения пушаци и тем подобни, отворил съм и двата джама и излизат кълбета с незнаен произсход така няколко пъти, след тва поне още 2-3 месеца като си пусна парно и смърдеше та се не трае. Та идеята с миенето е добра, напръскаи го хубаво с Меглио да поседи малко и го изплакни и тогава монтираи.Една молба, знам че едва ли ще ти е до снимки точно в този момент ама ще съм благодарен ако щракнеш една снимка след като си свалил таблото на тоя модул за парното да се види точно къде седи радиатор аи от къде влизат тръбите в него, и кое толкова пречи че не може да се смени без да се сваля таблото? да не би да трябва да се разглоби и модула за да се смени? не е ли като на останалите Браво Брава Марея, да е пъхнато в джоб и само да се изхлузва. Я сменялите да разяснят малко.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Колега Slavi_Lancia, като свалиш таблото модула на парното остава закрепен за купето. В коша, при двигателя има има няколко гайки които трябва да се свалят, след като ги махнеш се маха целия модул на парното и в него се намира радиаторчето(захванато с две малки рапиди към модула на парното, пъхнато като в джоб). Тръбите на радиаторчето са на самото радиаторче тоест показват се при мотора и маркучите от мотора директно влизат в радиаторчето не е като на браво, брава и мареа. Въпроса е че при браво е пъхнато в джоб и се вади настрани а на пунтото е отзад на целия този модул. Предполагам че ако се позаинатиш може и да измислиш нещо с рязане и нагласяне, но за да стане ще трябва да си го свалил и тогава да мислиш, а като вече си стигнал до там просто сменяш и монтираш обратно, все пак то не е консуматив и не е нужно да се сменя на определени километри(надявам се, чукам на дърво ) ).FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Една молба, знам че едва ли ще ти е до снимки точно в този момент ама ще съм благодарен ако щракнеш една снимка след като си свалил таблото на тоя модул за парното да се види точно къде седи радиатор .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар