Здравейте колеги.От известно време мареата ми започна да загрява 3 пати стига пред червено 2-та пъти извън градско в баири и вчера беше в града.Перка не чувам да се включва възможно ли е ако не е добре обезвъздушена затова да не иска да се включва и от там да идва цялото загряване.При стегната капачка маркучите са надути не много сериозно но не е и нормално поне така мисля защото не съм пипал да видя на други мареи за да преценя точно как е.Възможно ли е термостата да не работи както трябва и от там пак да загрява.Тази вечер пак ми загря на последната бяла стрелка след средата някъде към 100 градуса и така си стоеше при отворена капачка долях отново вода стегнах капачката и тръгнах да карам извън градско на 500 метра мина 100-те градуса и спрях веднага долях пак вода и си падна пак на 100 градуса .Също и парното като е на 900 оборота духа студено почти това започна да го прави редовно.Давайте съвети и да се молим да не е гарнитура че там вече не ми с е мисли.Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно.Редактирано заглавие. Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване,не включва перка,парното духа студено-Мареа ТД125
Collapse
X
-
Това надуване на маркучите и поведението на температурата могат да говорят за въздух в системата...Дали е от прегоряла гарнитура или от газова уредба ти ще кажеш...Но няма да продължиш да я караш така дълго...Аз залагам на изгоряла гарнитура на главата...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
-
jeniro написа:Маркучите към радиатора и те надуват ли се? Аз мисля че термостата ти не отваря големия кръг на циркулиране на водата.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Защото имаш въздух, който седи над водата, и термостата ти е горе, където е въздуха и не може да се нагрее, че да отвори...А всичките колебания в температурата ти са заради локално завиране на водата и обливане на датчика за температурата с вода и последващо оставане на сухо...Трудно ти е да си го представиш, ама това се получава, поне по описанието, което си дал...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Според мен това не е от термостат.Пробвай да обезвъздушиш системата,както каза колегата повечето коли рядко се нуждаят от допълнителна намеса за това,но като доливаш често може да е влязъл въздух,и както ти обясниха за това може да не отваря термостата,но ако след това не се оправи,вече са признаци на издухала гарнитура,а за перката погледни си буксата и я почисти,вчера забелязах,че на мен не ми се включва перката и едното краче на буксата се беше окислило.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Re: Загряване !!!!!
mitrity написа:Здравейте колеги.От известно време мареата ми започна да загрява 3 пати стига пред червено 2-та пъти извън градско в баири и вчера беше в града.Перка не чувам да се включва възможно ли е ако не е добре обезвъздушена затова да не иска да се включва и от там да идва цялото загряване.При стегната капачка маркучите са надути не много сериозно но не е и нормално поне така мисля защото не съм пипал да видя на други мареи за да преценя точно как е.Възможно ли е термостата да не работи както трябва и от там пак да загрява.Тази вечер пак ми загря на последната бяла стрелка след средата някъде към 100 градуса и така си стоеше при отворена капачка долях отново вода стегнах капачката и тръгнах да карам извън градско на 500 метра мина 100-те градуса и спрях веднага долях пак вода и си падна пак на 100 градуса .Също и парното като е на 900 оборота духа студено почти това започна да го прави редовно.Давайте съвети и да се молим да не е гарнитура че там вече не ми с е мисли.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар