Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слабо парно на Ланча/Пунто/1.2 8V 60 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Слабо парно на Ланча/Пунто/1.2 8V 60 к.с.

    Здравейте. Колата е Ланча Ипсилон, но то си е едно към едно с Пунто с посочения двигател.Имаме я от около 10 месеца. Проблемът е следния: след смяна на водна помпа и двукратно обезвъздушаване на системата, при работа на място от парното духа студено. Същевременно дори и сега, в задръстване колата загрява и се включва перката, но топлото идва чак когато скоростта стане поне 30 км. Няма видими течове на антифриз в купето или някъде отвън. Ако някой е имал същия проблем ще бъда благодарен да сподели опита си.
    Fiat Marea 1,6 16V 1998
    Lancia Y 1.2 8v 1997
    Fiat Tempra 1.6 1991

    #2
    А на по-високи обороти на място как е? Ако пак не духа топло примерно ако задържиш 2000 об. на място за 5 минути какво става?Ако само при движение духа топло нещо топлообменика на парното е замърсен по въздушната си част според мен, и трудно отдава топлина на въздуха от перката.като тръгнеш навлиза възд.струя от двг... ама това значи че кутията на парното ти не е плътна.Много странен проблем
    Fiat Punto 1,7 td
    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

    Коментар


      #3
      ми аз имах горе долу същия проблем като си сменях радиаторчето на парното след като сложихме новото колата духаше студено трябваше да я вкарам в обороти и тогава почваше да затопля въздуха като остане на нормални обороти пак студено,майстора обезвъздушаваше 2-3 пъти и пак така мислях че съм се набутал с кофти радиаторче,но реших да я карам така и след 4-5 дена нещата се оправиха оказа се че системата не се бе обезвъздушила напълно(тя самичка се оправи аз повече нищо не съм барал само си долях антифриз около 100-150 милилитра )

      Коментар


        #4
        кола

        Загреи двигателя и пуспни парното и тогава обузвъздушавай така 1-2 пъти би трявало да се оправи .колата след 2000 година ли е
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Обезвъздушава се на студен двигател и неработеща кола. Пълни се бавно с отворени ВСИЧКИ пробки докато не протече плътна струя от всичките. Имаш много въздух в системата и можеш да прегрееш колата дори и сега в студа!
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            кола

            Някой път не става на студено .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ilko-gd написа:
              Обезвъздушава се на студен двигател и неработеща кола. Пълни се бавно с отворени ВСИЧКИ пробки докато не протече плътна струя от всичките. Имаш много въздух в системата и можеш да прегрееш колата дори и сега в студа!
              А колко пробки има този двигател. Колата е 1997 г.
              Fiat Marea 1,6 16V 1998
              Lancia Y 1.2 8v 1997
              Fiat Tempra 1.6 1991

              Коментар


                #8
                Със сигурност две - една на единият от маркучите, които отиват към радиатора на парното и още една в единият ъгъл на радиатора. Възможно е и да имаш трета на някой от по-тънките маркучи покрай мотора ама не е сигурно.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар

                Working...
                X