Извинявам се ако се дублира темата просто с тая търсачка нищо не мога да открия .Тъй като термостата не ми работи е отворен само големия кръг на извън градско в колата става хладилник.Може ли някой да ми каже тъй като искам да сложа картон на радиатора колко голям трябва да е той колко и коя част трябва да покрива има ли значение какъв картон да сложа и дайте идея как да го закрепя?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Картон на радиатора
Collapse
X
-
За извън градско е добре а като влезе в града трябва да слиза и да го маха ако кара много градско.Аз лично съм слагал на бензиновата ми кола като я карам на в селото ми няма грам проблем щото докато я запаля и я угасям но вляза ли в града веднага го махам щото 1 пат ей така спирах на светофара да го махам и да я изчакам да изтине.Та както казаха колегите слагай но гледай и температура и при най малкото загряване извън нормите слизай да го махаш щото много бързо стига до червеното.Поздрави! Димитър
Коментар
-
Всеки автомобил с водно охлаждане има малко устройство, наречено термостат, което седи между двигателя и радиатора. Термостатът в повечето автомобили е около 5 см в диаметър. Неговата задача е да блокира потока на охлаждащата течност към радиатора, докато двигателят не се е затоплил. Когато двигателят е студен, охладителната течност не преминава през двигателя. След като двигателят достигне своята работна температура (обикновено около 90 градуса по Целзий), термостатът се отваря. Като позволява на двигателя да се затопли възможно най-бързо, термостатът намалява износването на двигателя, утайките и емисиите.Ако някога имате възможност да го тествате, термостатът е невероятно нещо за гледане, защото това, което прави изглежда невъзможно. Можете да поставите един термостат в тенджера с вряща вода на печката. Както се нагрява, неговият клапан се отваря около един 2-3 см, като с магия! Ако искате сами да опитате този номер, отидете в най-близкия магазин за авточасти и купете един.Тайната на термостата се намира в малкия цилиндър, разположен на устройството от страната на двигателя. Този цилиндър се пълни с термо-разширяващ се восък, който започва да се топи обикновенно при 82 или 88 градуса Целзий. Прът, свързан с клапан натиска този восък. Когато восъкът се топи, той се разширява значително и избутва пръта от цилиндъра, отваряйки вентила.
Коментар
-
shefa_nuti написа:Колата е фиат брава и термостата и 55лв който точно сега не са ми излишни затова искам да и сложа временно едно картонче че извънградко е нещо страшно и мани че е студено ми и повече гори.А има ли някакъв начин да се продуха или раздвижи аз не знам на какъв принцип работят тези термостати?FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар