Здравейте. Карам фиат брава 1,6 16v 103 коня и се наблюдава следния проблем с температурата: Когато карам в градски условия и то не в задръствания ами при нормален трафик, температурата и се вдига над средата ( 90-те градуса). Това не се случва винаги, но в повечето случаи. Когато карам извън града го няма този проблем. Дори тогава е една зона под средата. Някои да може да ми каже на какво се дължи? Сменил съм на скоро термостата и то с оригинален на BEHR. Перката ми също работи. Смениха ми датчика за включване на перката. След като го смениха от начало го нямаше този проблем, след известно време пак се яви. Много често в града ми отива над средата, даже в последната зона преди червената, а антифриза не ври изобщо. Да не би да не показва правилно вътре на таблото температурата. Струва ми се че когато стигне 90-те градуса, започва да показва каквото си иска, защото съм пробвал перката давайки газ до 3000 оборота на свободна. Когато я пробвам, още когато стигне точно средата се включва първата степен веднага. Качвали са ми я освен това на компютър и са ми казвали че дори и втората степен се включва на 95-градуса. Но когато карам в градски условия температурата ми стига понякога 1, понякога 2 зони след средата т.е. преди червеното, а като отворя капака перката тогава не се включва и водата вътре не ври изобщо. Нормално ли е това? Ще бъда много благодарен някои ако може да даде мнение на какво е възможно да се дължи това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата на фиат брава 1,6 16в 103 кс.
Collapse
X
-
nedialk00
колега, като сменя термостата, с колко датчика си ? кога точно е произведена колата ? ако е с два датчика, смени датчика на термостата за показанията вътре в купето, стува макс 10 лева провери и реостата, въпреки че казваш че се пуска първа сстепен на перката, може е понагоряла буксата му и някога да не включва
Коментар
-
nedialk00
-
по отношение кога е произведена колата?
Мерси колега за съветите. Колата е произведена 2000 година. По отношение за датчиците, когато сменях датчика за включване на перката, от там ми казаха че колата е с 2 датчика - един за перката и един който праща информация до таблото. Това беше в един сервиз в Пловдив и казаха че е достатъчно да се смени само този датчик на перката. Даже и те ми казаха цена за другия датчик за таблото че ако го сменям той струва 10 лева. Но след като продължи проблема и реших да се обърна към други майстори щото не живея в Пловдив, от там ми казват съвсем друго - че тази кола няма друг датчик за таблото, а е 1 общ и то това го каза диагностика в сервиза. Сега се чудя на кои да вярвам....
Коментар
-
nedialk00
щом е 2000 година е 1 общ датчик той вече е по-скъп понеже дава информация и на ЕКУ-то за темепературата на охл.течност около 35-40 лева е някъде провери първо другите неща и ако са ОК си вземи нов датчик
Коментар
-
При мене проблема се оказа в релето монтирано на радиатора при реостата за степените на перката. Тука обаче по-скоро и аз залагам на датчика , пробвай първо варианта да не е окислила буксата на перката (крачетата на реостата) , както и буксата на датчика.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Колеги и аз го имам този проблем със стрелката, и сега като е по-хладно като карам на дълго,понякога стрелката ми пада на най-долно ниво, въпреки това колата си духа нормално топло и всичко изглежда наред, а като спра при неизключен двигател стрелката пак си застава по средата. Както и понякога градско се качва доста нагоре и като удариш таблото :D както каза колегата си застава в нормално средено положение... нз на какво се дължи това, но ако някой знае как се "лекува" нека сподели в темата или на ЛСБлагодаря
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар