Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 '97-прегрява, парното не работи, перката не работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BobbyDimov написа:
    След второто обезвъздушаване всичко си беше нормално. Но на другата сутрин след, като запалих колата нямах парно, на газ въобще не вървеше, дори не можех да тръгна, и изхвърля антифриза.
    Колега при мен на Типото стигаше почти в червеното на температурата и перката се включваше само като размърдам буксата на термостата долу на радиатора първо си помислих че е проблем в кабелите но се оказа че се е скапал термостата смених го и температурата се закова на 90 и перката си се включва нормално визж този термостат поразмърдай кабелите до буксата.А каде точно колеги се намира термостата на парното там кадето е печката в купето под таблото че имам чувството че миналата зима парното направо си духаше парящ въздух сега топличък топли ама не е като едно време за тва си мисла да не си е тръгнал термостата или пък печката и аз незнам
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    Коментар


      #17
      кола

      Антифриза и маслото чисти ли са да не са се смесили Може да има нещо запушено така няма да стане работата трябва да се погледне това онова.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Колеги, да обясня за тези, които имат подобен проблем или не дай Боже ще имат. Та всичките тези проблеми идват от гарнитурата на главата и водната помпа. Имаше съмнения за водачи и клапани, но поне това е здраво в любимата кола.Поздрави!
        And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
        I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...

        Коментар


          #19
          счупени са ти витлата на водната помпа.почни от там-прверка на водна помпа.тя поне е лесна.датчика на вентилатора не се вкл’чва защото топлината е горе ,а долу радиатора е студен.ето защо на 90пр залагам на помпа.освен това ако я караш колата ще загрява за 3-5 мин,защото водата не се върти

          Коментар


            #20
            Колега, нали това написах по-горе. Проблемът с колата е решен - водна помпа и гарнитура на главата. За щастие всичко е наред вече.
            And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
            I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...

            Коментар

            Working...
            X