Здравейте колеги, имам няколко въпросчета и се надявам някои по-компетентни от мен да могат да ми отговорят. Имам проблем с колата. Браво 1.6 97год. Въпросната кола прегрява постоянно, като до достигане на екстремалните температури й трябва съвсем малко време. Първоначално предполагах, че системата не е обезвъздушена хубаво при слагането на антифриз, но уви пак ми прегрява. Перката не се пуска и най-интересното за мен е, че парното не работи. Когато то се пусне и колата спира да прегрява. Консултирах се с майстор и той ми каза, че щом парното не работи не е термостат, притеснявам се да не е гарнитура на главата. Надявам се някой да знае точно какъв може да е проблемът. Ако имам сериозен проблем с мотора ме навяват мисли за двигател от Купе, но не знам дали са напълно съвместими. Предварително благодаря за отговорите.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н. Редактирано заглавие.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 '97-прегрява, парното не работи, перката не работи
Collapse
X
-
Е как хем парното не ти работи а когато го пуснеш не ти прегрява. радиатора на парното няма клапа както при пунто. дори и лятото радиатора си е пълен с топла вода и само клапите за контрол на потока на въздха спират топлината към купето. Ако не ти работи радиатора то няма как да влияе на температурата на мотора. Ако ти е изгоряла гарнитурата то компресията от цилиндрите ще се предава в охладителната система и ще надува маркучите доста. Според мен имаш въздушна възглавница и тя пречи на охладителната течност да се движи. Затова нямаш и парно
-
Може и термостата да е, ако затваря или не затваря(не съм сигурен кое точно беше) малкия кръг на циркулация , тогава започваше да прегрява колата.93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
-
Погледни букста на перката да не се е откачила,на мен есента след екстремно каране в продължение на десетина километра загря като за втора степен на перката,но не се включи,като погледнах незнайно как се е счупила щипката на буксата(може и да е била счупена) и се извадила и за това ми позагря.Отвори разширителния съд докато работи колата и давай газ ако надува течността ще прави балончета и ще започне да се надига в съда.Това,че нямаш парно го разбирам като "духа само студено" това може да е и от термостат,но трябва да е залепнал на отворено положение(тогава няма да загрява до нормалното положение)ако е залепнал на затворено полежение и ти върти само малкия кръг може да загрява,но в повечето случаи термостатите залепват на отворено положение.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Обезвъздуши си хубаво системата като отвориш пробката на радиатора(и оставиш капачката развита на разширителния съд) и непрекъснато стискаи долния маркуч(които влиза в радиатора наи долу).Малко ще те болят ръцете после но това е сигурния начин.Ако не е обезвъздушена хубаво датчика няма да ти включи изобщо перката(е стига да е здрав де)и ще ти прегрява колата.Това се прави на запален двигател и наи вече с ръкавици.Пробваи преди да купуваш каквито и да е датчици и др.Когато загрее колата,стискаики долния маркуч трябва да усещаш как загрява маркуча.И си наблюдаваи стрелката вътре да не я прегрееш.Надявам се да съм ти бил полезен. :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
nedialk00
Re: Браво 1.6 ’97-прегрява, парното не работи, перката не ра
BobbyDimov написа:Здравейте колеги, Въпросната кола прегрява постоянно, като до достигане на екстремалните температури й трябва съвсем малко време.
Коментар
-
Толкова много мнения и все различни. :D Да обясня по-простичко, просто като пусна парното и духа студено, а перката въобще не се пуска. Буксата на перката я правих преди 1-2 седмици, а в казанчето постъпва вода, което според мен не е водна помпа. Консултирах се отново с майстор и той каза, че 99% е гарнитурата на главата. От там влиза въздух в системата и поради тази причина парното не работи. Системата я обезвъздуших два пъти за два дена, защото и аз си помислих, че не е обезвъздушена хубаво. То така само с догадки няма да стане, но просто финансовото съсътояние не ми позволява да я оставя в сервиза.And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...
Коментар
-
BobbyDimov написа:Толкова много мнения и все различни. :D Да обясня по-простичко, просто като пусна парното и духа студено, а перката въобще не се пуска. Буксата на перката я правих преди 1-2 седмици, а в казанчето постъпва вода, което според мен не е водна помпа. Консултирах се отново с майстор и той каза, че 99% е гарнитурата на главата. От там влиза въздух в системата и поради тази причина парното не работи. Системата я обезвъздуших два пъти за два дена, защото и аз си помислих, че не е обезвъздушена хубаво. То така само с догадки няма да стане, но просто финансовото съсътояние не ми позволява да я оставя в сервиза.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
След второто обезвъздушаване всичко си беше нормално. Но на другата сутрин след, като запалих колата нямах парно, на газ въобще не вървеше, дори не можех да тръгна, и изхвърля антифриза.And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар