Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 '97-прегрява, парното не работи, перката не работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6 '97-прегрява, парното не работи, перката не работи

    Здравейте колеги, имам няколко въпросчета и се надявам някои по-компетентни от мен да могат да ми отговорят. Имам проблем с колата. Браво 1.6 97год. Въпросната кола прегрява постоянно, като до достигане на екстремалните температури й трябва съвсем малко време. Първоначално предполагах, че системата не е обезвъздушена хубаво при слагането на антифриз, но уви пак ми прегрява. Перката не се пуска и най-интересното за мен е, че парното не работи. Когато то се пусне и колата спира да прегрява. Консултирах се с майстор и той ми каза, че щом парното не работи не е термостат, притеснявам се да не е гарнитура на главата. Надявам се някой да знае точно какъв може да е проблемът. Ако имам сериозен проблем с мотора ме навяват мисли за двигател от Купе, но не знам дали са напълно съвместими. Предварително благодаря за отговорите.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н. Редактирано заглавие.
    And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
    I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...

    #2
    Е как хем парното не ти работи а когато го пуснеш не ти прегрява. радиатора на парното няма клапа както при пунто. дори и лятото радиатора си е пълен с топла вода и само клапите за контрол на потока на въздха спират топлината към купето. Ако не ти работи радиатора то няма как да влияе на температурата на мотора. Ако ти е изгоряла гарнитурата то компресията от цилиндрите ще се предава в охладителната система и ще надува маркучите доста. Според мен имаш въздушна възглавница и тя пречи на охладителната течност да се движи. Затова нямаш и парно
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Може и термостата да е, ако затваря или не затваря(не съм сигурен кое точно беше) малкия кръг на циркулация , тогава започваше да прегрява колата.
      93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
      00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
      * * * * * * * * * * * * * *
      Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

      Коментар


        #4
        Погледни букста на перката да не се е откачила,на мен есента след екстремно каране в продължение на десетина километра загря като за втора степен на перката,но не се включи,като погледнах незнайно как се е счупила щипката на буксата(може и да е била счупена) и се извадила и за това ми позагря.Отвори разширителния съд докато работи колата и давай газ ако надува течността ще прави балончета и ще започне да се надига в съда.Това,че нямаш парно го разбирам като "духа само студено" това може да е и от термостат,но трябва да е залепнал на отворено положение(тогава няма да загрява до нормалното положение)ако е залепнал на затворено полежение и ти върти само малкия кръг може да загрява,но в повечето случаи термостатите залепват на отворено положение.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          или температурния датчик на радиатора , който включва перката , често се скапват , щом загрява а не се включва перката .
          Fiat Bravo 103 1996

          Коментар


            #6
            кола

            Тук има няколко неща перката не включва е- датчик или кабели ,Релеокъси датчика за кратко да видиш дали перката ще включи парното не се разбра не включва перката ли или се включа ама е студено ако не включва е - букси или реостат за степени и смени майстора .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Термостат. Имах същиq проблем на пунтото.

              Коментар


                #8
                кола

                Ако е термостат може като начало да го отвори и да го провери иначе май беше скъп
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Ако нямаш и парно, значи е водна помпа. Ако е термостата, ще имаш парно.
                  Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                  Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                  Коментар


                    #10
                    Обезвъздуши си хубаво системата като отвориш пробката на радиатора(и оставиш капачката развита на разширителния съд) и непрекъснато стискаи долния маркуч(които влиза в радиатора наи долу).Малко ще те болят ръцете после но това е сигурния начин.Ако не е обезвъздушена хубаво датчика няма да ти включи изобщо перката(е стига да е здрав де)и ще ти прегрява колата.Това се прави на запален двигател и наи вече с ръкавици.Пробваи преди да купуваш каквито и да е датчици и др.Когато загрее колата,стискаики долния маркуч трябва да усещаш как загрява маркуча.И си наблюдаваи стрелката вътре да не я прегрееш.Надявам се да съм ти бил полезен. :D
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      Re: Браво 1.6 ’97-прегрява, парното не работи, перката не ра

                      BobbyDimov написа:
                      Здравейте колеги, Въпросната кола прегрява постоянно, като до достигане на екстремалните температури й трябва съвсем малко време.
                      колега, като запалиш колата, виж дали в казанчето за антифриза постъпва течност, ако от тънкото маркуче не влиза нищо, значи не ти работи водната помпа, другият вариант е умрял термостат, но щом нямаш парно аз залагам на водна помпа

                      Коментар


                        #12
                        Толкова много мнения и все различни. :D Да обясня по-простичко, просто като пусна парното и духа студено, а перката въобще не се пуска. Буксата на перката я правих преди 1-2 седмици, а в казанчето постъпва вода, което според мен не е водна помпа. Консултирах се отново с майстор и той каза, че 99% е гарнитурата на главата. От там влиза въздух в системата и поради тази причина парното не работи. Системата я обезвъздуших два пъти за два дена, защото и аз си помислих, че не е обезвъздушена хубаво. То така само с догадки няма да стане, но просто финансовото съсътояние не ми позволява да я оставя в сервиза.
                        And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
                        I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...

                        Коментар


                          #13
                          Браво 1.6 ’97-прегрява, парното не работи, перката не работи

                          Ако е гарнитурата на главата на цилиндрите , то трябва маслото да се е смесило с вода ( IMHO ).
                          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                          Коментар


                            #14
                            BobbyDimov написа:
                            Толкова много мнения и все различни. :D Да обясня по-простичко, просто като пусна парното и духа студено, а перката въобще не се пуска. Буксата на перката я правих преди 1-2 седмици, а в казанчето постъпва вода, което според мен не е водна помпа. Консултирах се отново с майстор и той каза, че 99% е гарнитурата на главата. От там влиза въздух в системата и поради тази причина парното не работи. Системата я обезвъздуших два пъти за два дена, защото и аз си помислих, че не е обезвъздушена хубаво. То така само с догадки няма да стане, но просто финансовото съсътояние не ми позволява да я оставя в сервиза.
                            1. Като вдигне градуси, и двата маркуча на радиатора ли са топли?2.като обезвъздушиш, парното грее ли?3. Надува ли ти маркучите?4. Имаш ли газова уредба?...................................При духната гарнитура не е задължително да пострада маслото.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              След второто обезвъздушаване всичко си беше нормално. Но на другата сутрин след, като запалих колата нямах парно, на газ въобще не вървеше, дори не можех да тръгна, и изхвърля антифриза.
                              And suddenly I realised that I was no longer driving the car consciously.
                              I was driving it by a kind of instinct, I was in a different dimension...

                              Коментар

                              Working...
                              X