Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика на Пунто 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатика на Пунто 2

    Колеги, климатика на пунтото не работи/ така го взех/ с един приятел, който зарежда климатици установихме, че няма фреон, но проблема не е само в него. Като се вдигне предния капак има една шайба намира се малко зад ангренажния ремък открита е - не и знам наименованието. Та тя е доста ръждясала и според приятеля би трябвало като се включи климатика тя да се върти. Дайте съвет къде може да се крие проблема / дали е необходимо да се напълни климатика и тогава ще се завърти въпросната шайба/ или приблема е някъкъв друг. Та в тази връзка освен идеи дайте и някой съвет за читав и проверен сервиз за климатици в София. Мерси предварително за отговорите, лек и успешен ден на всички.

    #2
    Отвори си капака и погледни от към ремъците. Долу компресора ти е открит, ако не знаеш кой е лесно се различава той има особена шайба. Ето картинка да го различиш http://emk-33.com/shop/image/kompres...tik-699373.JPG и на ръка завърти вътрешната част. С други думи да провериш дали не ти е блокирал компресора, от там майстора си знае работата. Пълни фреон с оцветител да провериш после за течове .... извинявам се ако не съм се изказал коректно.
    Fiat Punto Elx 1.9JTD

    Коментар


      #3
      климатик

      Колега точно за тази част говорех и аз, точно шайбата е ръждясала, но ще пробвам да я завъртя на ръка, а ако се върти значи не е блокирала и трябва да се напълни системата за да тръгне работата, така ли да разбирам съвета ти. Благодаря, чакам и други мнения.

      Коментар


        #4
        Re: климатик

        nike1975 написа:
        Колега точно за тази част говорех и аз, точно шайбата е ръждясала, но ще пробвам да я завъртя на ръка, а ако се върти значи не е блокирала и трябва да се напълни системата за да тръгне работата, така ли да разбирам съвета ти. Благодаря, чакам и други мнения.
        Шайбата е с магнитен съединител, който ти включва компресора, когато пуснеш климатика. Тя се върти винаги, без значение дали си на климатик или не. Ако е блокирала и не върти ще ти запали ремъка. Ако има нещо, което не се върти това е съединителя в тази шайба, а той няма да завърти ако нямаш фреон и необходимото налягане в системата. Като напълниш фреон ще разбереш дали включва и съединителя. Но нямаш гаранция, че фреонът няма да изтече пак - щом няма никой, значи отнякъде изпуска. При мен беше избил пресостата и изтичаше от там. Като ти заредят фреона - слагат оцветител и после проверка след ден-два за теч. Сега е студено, но пък климатикът помага много за изпотени стъкла.Успех

        Коментар


          #5
          климатик

          Колега мерси за подробния отговор , ще пробвам да го напълнят и ще се види дали изпуска от някъде, но не мога да разбера как помага климатика при студеното време. Нали охлажда само защо да го пускам през зимата, а на мен парното си ми работи и няма проблем със запотяването на стъклата.

          Коментар


            #6
            Re: климатик

            nike1975 написа:
            Колега мерси за подробния отговор , ще пробвам да го напълнят и ще се види дали изпуска от някъде, но не мога да разбера как помага климатика при студеното време. Нали охлажда само защо да го пускам през зимата, а на мен парното си ми работи и няма проблем със запотяването на стъклата.
            Климатикът има много приятното свойство да изсушава въздуха. Когато на вън е много влажно обдухването само с парно може да има обратен ефект и да изпоти здраво стъклата. В такъв случай трябва да отвориш прозорци за да се обветри купето или просто да включиш климатика, без да изклюваш топлото, и стъклата се изсушават за секунди

            Коментар

            Working...
            X