Първата степен на перка не се включва.Проверено на око и със Фиат еку скан.Проверен реостат и термо бушон-РаботятПроверени релета-При подаване на директен минус перката сработва.Проверен датчик на термостат-При откачане светва чека и вдига обороти на 1300Проверени всички видими връзки на кабелите.Дайте някакви идеи защо не сработва нормално тая ми ти първа степен.Автомобила е Мареа 1.8
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.
Collapse
X
-
Re: Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.
krasio_79bs написа:Проверен реостат и термо бушон-РаботятNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
-
Re: Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.
veselin10 написа:krasio_79bs написа:Проверен реостат и термо бушон-Работят
Коментар
-
Re: Проблем със първа степен на вентилатор на радиатора.
krasio_79bs написа:Същото е.Проверен е.Даже миналата година имах пак проблем от него със слаба връзка.Съответно вече е запоен към кабелите.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Топла.Но си работеше след това,а и сега при замерване си работи~10-15 OmNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Какво значи това:"Проверени релета-При подаване на директен минус перката сработва."На кое си подал директен минус? Най-лесният начин е да свържеш 30 и 87 краче в гнездото на релето, като самото реле е извадено, с дебел кабел. Ако перката тръгне - проблемът е по веригата на релето. Предполагам че така си направил? Проверката на релето се прави, като се свали самото реле, подава се + и - на крачета 85 и 86, релето трябва да превключи. Чува се цъкане, а при държене с ръка - се усеща вибрация за миг. След това, при така включено реле, с мултицет се проверява между крачета 30 и 87 за съпротивление. То трябва да е 0. Така се измерва релето.
Коментар
-
ogi28b написа:Какво значи това:"Проверени релета-При подаване на директен минус перката сработва."На кое си подал директен минус? Най-лесният начин е да свържеш 30 и 87 краче в гнездото на релето, като самото реле е извадено, с дебел кабел. Ако перката тръгне - проблемът е по веригата на релето. Предполагам че така си направил? Проверката на релето се прави, като се свали самото реле, подава се + и - на крачета 85 и 86, релето трябва да превключи. Чува се цъкане, а при държене с ръка - се усеща вибрация за миг. След това, при така включено реле, с мултицет се проверява между крачета 30 и 87 за съпротивление. То трябва да е 0. Така се измерва релето.
Коментар
-
На колега от форума проблемът беше, че отдолу на гнездото, където трябва да е минусовият кабел на бобината, който отива към ЕКУ (1.9 JTD) - се беше намокрил, окислил и прекъснал. В резултат - всички нужни сигнали ги има, релето работи, има захранване на бобината, но няма маса към тази бобина. С мултицет мерихме между гнездото и голямата букса от другата страна на акумулатора и открихме че веригата е прекъсната. После извадихме кабелите от шлаухите и видяхме къде е проблема. Провери гнездата на релетата - от долната страна, възможно е да имаш подобен проблем с окислен кабел.
Коментар
-
ogi28b написа:На колега от форума проблемът беше, че отдолу на гнездото, където трябва да е минусовият кабел на бобината, който отива към ЕКУ (1.9 JTD) - се беше намокрил, окислил и прекъснал. В резултат - всички нужни сигнали ги има, релето работи, има захранване на бобината, но няма маса към тази бобина. С мултицет мерихме между гнездото и голямата букса от другата страна на акумулатора и открихме че веригата е прекъсната. После извадихме кабелите от шлаухите и видяхме къде е проблема. Провери гнездата на релетата - от долната страна, възможно е да имаш подобен проблем с окислен кабел.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар