Re: проблем с температурата на фиат браво 1.4
Да си кажа и моито мнение.По назад съм пуснал снимка. Предполагам е за повечето коли е едно и също.Тоест принципа на охлаждане на двг е почти един и същ.Не мога да кажа точни градуси защото се водя от практиката.Намирате коя тръба излиза от темостата и влиза в радиатора .Палите колата и пипате докато отвори термостата и пусне да охлажда големия кръг.После поглеждате на таблото каде е стрелката.Това положение ще ви бъде приблизително за каране извън градско с около 90клм на 5 скорост 2700 оборота.На тази температура двг-то се чувства наи-добре.Може малко да се повлияе но не за далго.При много студено време може да падне малко по надолу 2-3мм .При топло малко по нагоре 2-3мм.Така колата продалжава да си работи на място и чакате докато се вклучи перката на 1 степен.1 степен на перката е много слаба и не се чува много . Може дори да се загледате дали е включена.Поглеждате пак на таблото.Стрелката трябва да е малко над средата 2-3-4 мм .Тази температура щте ви баде за градско.Перката се вклучва леко за да свали температурата малко под средата 2-3мм.Ако не се вклучи значи неработи .Изклу4ете колата няма смисъл повече да работи.2 степен на перката е показана на снимката.Тя върти барзо и се чува много .Тя е за да охлади когато малката скорост е развалена или неможе да охлади.Може да се вклучи в топло време и задръствания.Успех виждам, че си техничар.
signala написа:
Коментар