Градски, , не е много тая температура за бензинов ДВГ, карай си спокойно. Колегите се притесняват от ниската темпертура която показва стрелката на таблото, но на дизеловите ДВГ, работната температура е по-ниска. Като се натоварят, започват по-бързо да загряват и трябва да има малко повече тоелранс за да се получи добро охлаждане на време. Като сложат термостати за по-висока темпертура, че да си докарат стрелката да стои на средата, започват да се пускат едни приказки, как еди си кой мотор фабрично много прегрявал ... Един прост пример - Лада Самара 1,5 работи на 110 градуса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с температурата на фиат браво 1.4
Collapse
X
-
Като стана по-горе дума за разликите в показанията, да споделя и аз нещо. Смених си таблото на Бравата с друго с оборотомер, старото нямаше. Оказа се, както и очаквах, че има разлика в отчитането на уредите. Стрелката на температурата преди беше на средата, а сега е малко под нея, бензиномера- също дава разлика. Трябва да се отбележи също и факта, че старите бяха с по дълга скала, т.е. отчитането им е по-прецизно спрямо новите. Така че всичко си има някакви граници на толеранс.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
На мен сега ми се върти една идея в главата ама пусти му студ. Та идеята е следната, понеже Фифи няма турбина/все още / а на таблото имам свободна лампа за турбината изобразяваща перката на турбото, съм решил да си поиграя с и при включване на перката на радиатора да ми светва на таблото тая лампа. Няма да е голяма екстра но все пак ще дава някакво инфо.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Това е идея но самото табло има бленда и не съм сигурен дали ще стане в двя цвята. Ама ще пробвам.А иначе за идеята се плаща няма начин, но в традиционния за форема начин с бира на лятоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Това е идея но самото табло има бленда и не съм сигурен дали ще стане в двя цвята. Ама ще пробвам.А иначе за идеята се плаща няма начин, но в традиционния за форема начин с бира на лятоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Градски, , не е много тая температура за бензинов ДВГ, карай си спокойно. Колегите се притесняват от ниската темпертура която показва стрелката на таблото, но на дизеловите ДВГ, работната температура е по-ниска. Като се натоварят, започват по-бързо да загряват и трябва да има малко повече тоелранс за да се получи добро охлаждане на време. Като сложат термостати за по-висока темпертура, че да си докарат стрелката да стои на средата, започват да се пускат едни приказки, как еди си кой мотор фабрично много прегрявал ... Един прост пример - Лада Самара 1,5 работи на 110 градуса.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар