Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с температурата на фиат браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Градски, , не е много тая температура за бензинов ДВГ, карай си спокойно. Колегите се притесняват от ниската темпертура която показва стрелката на таблото, но на дизеловите ДВГ, работната температура е по-ниска. Като се натоварят, започват по-бързо да загряват и трябва да има малко повече тоелранс за да се получи добро охлаждане на време. Като сложат термостати за по-висока темпертура, че да си докарат стрелката да стои на средата, започват да се пускат едни приказки, как еди си кой мотор фабрично много прегрявал ... Един прост пример - Лада Самара 1,5 работи на 110 градуса.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #47
      Като стана по-горе дума за разликите в показанията, да споделя и аз нещо. Смених си таблото на Бравата с друго с оборотомер, старото нямаше. Оказа се, както и очаквах, че има разлика в отчитането на уредите. Стрелката на температурата преди беше на средата, а сега е малко под нея, бензиномера- също дава разлика. Трябва да се отбележи също и факта, че старите бяха с по дълга скала, т.е. отчитането им е по-прецизно спрямо новите. Така че всичко си има някакви граници на толеранс.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #48
        На мен сега ми се върти една идея в главата ама пусти му студ. Та идеята е следната, понеже Фифи няма турбина/все още / а на таблото имам свободна лампа за турбината изобразяваща перката на турбото, съм решил да си поиграя с и при включване на перката на радиатора да ми светва на таблото тая лампа. Няма да е голяма екстра но все пак ще дава някакво инфо.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #49
          Направи я с двуцветен светодиод, за двете степени да свети различно. Е тогава ще разцепиш мрака ! А може ли да ти копирам идеята, без да плащам за авторско право ?
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #50
            Това е идея но самото табло има бленда и не съм сигурен дали ще стане в двя цвята. Ама ще пробвам.А иначе за идеята се плаща няма начин, но в традиционния за форема начин с бира на лято
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #51
              S_BANKOV написа:
              Това е идея но самото табло има бленда и не съм сигурен дали ще стане в двя цвята. Ама ще пробвам.А иначе за идеята се плаща няма начин, но в традиционния за форема начин с бира на лято
              Нямаш грижи :D за бирата. Прав си за блендата, това не се сетих. Наистина може и да не се получи
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #52
                Dido_Lyubenov написа:
                Градски, , не е много тая температура за бензинов ДВГ, карай си спокойно. Колегите се притесняват от ниската темпертура която показва стрелката на таблото, но на дизеловите ДВГ, работната температура е по-ниска. Като се натоварят, започват по-бързо да загряват и трябва да има малко повече тоелранс за да се получи добро охлаждане на време. Като сложат термостати за по-висока темпертура, че да си докарат стрелката да стои на средата, започват да се пускат едни приказки, как еди си кой мотор фабрично много прегрявал ... Един прост пример - Лада Самара 1,5 работи на 110 градуса.
                :D Дано да е така градски.Имах точно Лада Самара 1,5 , модел 1994.Взех я на 48 000 км реални,карах я 1 година.Въобще не съм се интересувал от температурните и режими,защото просто с тази кола нямах никакви проблеми.Колата вървеше като изтребител и по магистралата съм провил смешни разни гоуфове и вектри.Още ме е яд че я продадох за да взема пак фиат-браво 1,4.Извинявам се за офа,ама като каза Самара и ме обзе носталгията по колата,която само зареждах и карах душмански без да дам 1 лев за ремонти .
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар

                Working...
                X