След като тапата на блока ми протече демонтирах скоростната кутия за да я сменя.Докато колата беше разглобена реших да видя какво става с радиаторчето на парното отвътре.Разглобих го изцяло.Тялото на радиатора беше разглобено и се виждаха всичките 18 тръбички вътре.Като ги продухвах две по две само една двойка беше отпушена.След манипулации с оцет,бензин и всякакви други препарати всичките тръбички бяха отпушени и тялото на радиаторчето сглобено.Когато монтирах всичко отново в колата заедно с всички маркучи запалих колата и я обезвъздуших.След като поработи 5-10 мин на място пуснах парното и нямаше никой.Отвъртях врътката за обезвъздушаване на маркуча преди радиаторчето и от там излизаше вряла вода,но парно нямаше.След като почнах да форсирам мотора парното дойде.Като се задържи колата в обороти парното го има,не е горещо,а топло.Когато обаче се остави колата на нормални 900-1000 оборота парното постепенно изчезва.Какъв може да е проблема сега?Радиаторчето е отпушено.Клапата топло-студено се усеща,че работи,защото като я завъртя на студено ми замръзва ръката,а като е на топло-духа по-топъл въздух...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно парно при Пунто МК1
Collapse
X
-
S_BANKOV написа:Ми по скоро прилича на въздух в системата или термостат.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар