Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника на брава 1,2,16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатроника на брава 1,2,16в

    Здравейте колеги,от няколко дни съм горд собственик на Брава 1,2-1998г.Имам следния проблем с климатроника:когато мина през неравност или пък леко чукна по таблото,силата на духане на вентилатора се променя.Има моменти в които потенциометъра за силата на духане е на позиция нула-т.е. изключен климатроник,и като чукна по таблото и вентилатора се включва,после спира,пак почва,въобще неконтролируема дейност на системата.Представете си като мина през полегнал полицай и започва да духа,а пък копчето е на нула .Инъче връткта се върти нормално с ясно дефинирани позиции,но не винаги позицията отговаря на силата-например на позиция 3 духа по-слабо от 1.Веднъж ми изписа Error Cl.Изнервих се вече-днес пък не можах да включа духането въобще-работеше само на функция макс деф.После пак проработи,но все така неконтролируемо.Ако някой е имал сходен проблем,моля да ми помогне,като сподели своя опит в тази одисея.
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    Майката му е в сваляне и почистване на тази врътка, която се грижи за степените. Наскоро правих опити да разглобя на една Брава с 1.8, 96-та г., но там определено трябваше да се разглоби всичко из основи. На 1.2 вместо жило за топъл/студен въздух - има клапа и електромотор, така че вероятно е по-лесно. Та тази врътка просто конткатува където и когато си иска, затова така ти прави. Иска си почистване.

    Коментар


      #3
      На печелившите за разглобяването честито дет са вика :D. Само не знам що и аз се чувствам леко печеливш :D:D хахаха

      Коментар


        #4
        durex_a написа:
        На печелившите за разглобяването честито дет са вика :D. Само не знам що и аз се чувствам леко печеливш :D:D хахаха
        Е наистина печелиш-ще ми купуваш ново жило колега.Иначе,след разглобяването и почистването,нещата се оправиха и сега няма проблем от такова естество...сега проблема е че колегата реши да се направи на истински българин и скъса бронята на жилото на клапата за посока на въздушния поток .Сега може да духа само от отворите до стъклото и на макс деф.Ама аз съм си виновен,защото трябваше да постъпя като вълка,дето сам си вършел работата и за това му бил дебел вратът.Ама нека да е жив и здрав,все пак не го е направил нарочно...може би...
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          tipo33 написа:
          durex_a написа:
          На печелившите за разглобяването честито дет са вика :D. Само не знам що и аз се чувствам леко печеливш :D:D хахаха
          Е наистина печелиш-ще ми купуваш ново жило колега.Иначе,след разглобяването и почистването,нещата се оправиха и сега няма проблем от такова естество...сега проблема е че колегата реши да се направи на истински българин и скъса бронята на жилото на клапата за посока на въздушния поток .Сега може да духа само от отворите до стъклото и на макс деф.Ама аз съм си виновен,защото трябваше да постъпя като вълка,дето сам си вършел работата и за това му бил дебел вратът.Ама нека да е жив и здрав,все пак не го е направил нарочно...може би...
          Е, че и формулата си отърва заради мен ... и два картофа хвърли щото кучето ми ги облиза.. Ко да ти кажа прецаквация от всякъде! Нека не забравяме "налей бензин, ще запали". Ся ще видя колко ти струва жилото и тез дни щи го купя пък ти си го смени, че "да ти е дебел врата "вълчо""

          Коментар


            #6
            durex_a написа:
            tipo33 написа:
            durex_a написа:
            На печелившите за разглобяването честито дет са вика :D. Само не знам що и аз се чувствам леко печеливш :D:D хахаха
            Е наистина печелиш-ще ми купуваш ново жило колега.Иначе,след разглобяването и почистването,нещата се оправиха и сега няма проблем от такова естество...сега проблема е че колегата реши да се направи на истински българин и скъса бронята на жилото на клапата за посока на въздушния поток .Сега може да духа само от отворите до стъклото и на макс деф.Ама аз съм си виновен,защото трябваше да постъпя като вълка,дето сам си вършел работата и за това му бил дебел вратът.Ама нека да е жив и здрав,все пак не го е направил нарочно...може би...
            Е, че и формулата си отърва заради мен ... и два картофа хвърли щото кучето ми ги облиза.. Ко да ти кажа прецаквация от всякъде! Нека не забравяме "налей бензин, ще запали". Ся ще видя колко ти струва жилото и тез дни щи го купя пък ти си го смени, че "да ти е дебел врата "вълчо""
            Ади стига плака,мина ми вече ще го залепим и закрепим някак и парите за жилото ще ги изядем и изпием.Важното е че укротихме опърничавия климатик.Не че съм неблагодарен ама ме е яд че все има кво да и мисля на кочината и тъкмо мислех че климатроника съм го отметнал от списъкът на проблемите,ама той пак остана...
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #7
              Такаа,да си ъпдейтна тематаа.След почистването на потенциометъра всичко беше наред за три месеца и сега пак е същата работа,вратата да тракна и започва да духа вентилатора на парното,пък врътката е на положение нула.Направо съм разочарован.Май пак ще отварям тази гадория.Да питам смазката вътре в потенциометъра каква трябва да е,защото предния път я забърсах и си мисля да не е от това че е останал на сухо и нещо да се е окислил.
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #8
                tipo33 написа:
                Такаа,да си ъпдейтна тематаа.След почистването на потенциометъра всичко беше наред за три месеца и сега пак е същата работа,вратата да тракна и започва да духа вентилатора на парното,пък врътката е на положение нула.Направо съм разочарован.Май пак ще отварям тази гадория.Да питам смазката вътре в потенциометъра каква трябва да е,защото предния път я забърсах и си мисля да не е от това че е останал на сухо и нещо да се е окислил.
                Колега и аз го имах този проблем.Почиствах го и т.н. и след време пакЕдин ден докато чаках в колата жена ми от работа, като я хванах врътката и в продължение на 4-5 минути ляво- дясно от край до край и вече 2 години нямам ядове

                Коментар

                Working...
                X