Здравейте колеги.Имам проблем с охладителната система на Браво 1.8 16в. 98г. (+ газ)Проблема е там че не включва перката. Като купихме колата имаше едно копченце изведено вътре в купето за принудително стартиране на 2-ра степен(не съм сигурен). Като карам колата на къси разстояния и стрелакта подминава средата и се качва стремглаво към червената зона ако не натисна бутона за принудително включване на перката..... което е страшно кофти понеже някой път няма да я догледам и ще стане беля.Реших че явно се е прецакал датчика на радиатора и започнах да разглобявам за да видя като дам клемите на късо дали ще тръгне .... НО уви такъв датчик на радиатора няма (както при HGT 97г.)!!!!! ... а и няма релета в кутията пред акумулатора (като при JTD 99г.).Та въпроса ми е следния .... откаде се управляват степените на перката >>>????????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Охладителна система Браво 1.8 16V 98г. Проблем !
Collapse
X
-
То няма релета .... но няма и куплунзи дето да ги сложиш тея релета .... в кутията пред акумулатора има само 2 предпазитела!Имам ли възможност да преправя перката на по-старата система с датчик на радиатора?????Поне 1-ва степен да тръгва когато загрее.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Чакай да започнем отначало. Колата има ли климатик? Ако да - има две степени на перката. Ако не - няма две степени на перката. Ти още отначало заговори за степени и по подразбиране приемам, че си с климатик. Ако има две степени - то релетата, които ги управляват стоят пред акумулатора. Ако не са там - значи някой нещо е пипал и е сътворил нещо неземно. Ако няма две степени - има едно реле, което получава маса от компютъра, то е монтирано на стената, ако не ме лъже паметта. Преди релето има предпазител, който е при кутията с мощните бушони при лявата капачка на макферсона. Освен на силовата верига, релето има предпазител на веригата на бобината, което се намира в купето, над основното табло с бушони, където са двете малки колонки с бушончета. По план-график трябва да е ето този бушон: (картинка).Самият двигател няма датчик на радиатора. Датчикът е монтиран на главата, до този за таблото. Май бяха червен и син.
Коментар
-
Така... по подразбиране колата ИМА климатик !!! .... следователно 2 степени на перката .... следователно нито една не работи ако не натислеш проклетото копче ... и пак следователно някой идиот е сътворил нещо неземно .... и за последен път "следователно" съм жестоко прецакан понеже сега трябва да възтановявам веригите на охладителната система ... защото "индивида" който не му е разбирала главата решил да ми сложи копче вместо просто да смени някой от датчиците !!!!!!!!!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Някой е направил нещо уникално с тази кола... изкормил е цялото управление на вентилатора, за да си го пуска с копче... Желая ти успех. Схемата поне я има, не е като да е нещо неоткриваемо. Къде и беше компютъра на тази кола? Трябва да видиш да не е махнат и кабела, който дава маса от компютъра към релетата, ако решиш да възстановяваш оригиналното.Направо да ти кажа - в четвърта част, на страница 428 е схемата, а на 427 е обяснението към нея, че одеве ги гледах, да не ровичкаш, ако не ги знаеш.
Коментар
-
Зравейте колеги .... имам развитие по проблема с перката ...Днес реших да си поиграя малко ... направих промивка на цялата система и най-накрая си смених разширителния съд на антифриза След това сложих термостата от Рено 5, напълних aнтифриз, обезвъздуших и запалих за да загрява !... интересното е че след като загря и отвори термостата .... перката тръгна чак на 97градуса.(втора степен)... на тестовете от ФЕС работят и двете степени .... а като загрява .... неще да пусне 1-ва степен ....?????AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
goro71 написа:Провери си реостата който се намира върху перката/долу вляво като застанеш срещу колата/,от него се включва първата степен.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар