Здравейте, колата е Брава 1.6 , ’96г. Кара се на газ. Прави ми впечетление , че когато работи на място загрява над средата и се включва перката. В движение нямам проблем, в по студените дни стрелката е малко под средата, а в по горещите около средата. Чета че перката била с 2 степени, аз до сега само по един начин съм чувал/виждал да се върти. Възможно ли е една от степените да не работи? И преди всичко нормално ли е да ми загрява над средата на делението когато работи на място? Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температура охлаждаща течност 1.6
Collapse
X
-
nedialk00
реостата е, най-вероятно са обгорели купулунзите, сложи кабелни обувки на тяхно място(да са подходящи за клемите на реостата); замери с мултицет реостата трябва да дава 0.5 или 0.3 ома съпротивление, ако няма съпротивление си взимаш нов и си готов
Коментар
-
само че реостата не е часта която подава сигнала за перката(той само намалява тока за да върти по бавно) .Ако искаш да провериш на късо се дават кабелите на датчика на радиатора който е в другия край на радиатора(син на цвят)1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
nedialk00
е колега, няма как да се включи първа степен като няма температура за първа степен... остави кабелите на реостата така окъсени, и остави колата да загрява на място докато мине средата съвсем малко над средата и ще видиш че ще се пусне първа степен
Коментар
-
да син на цвят е и има 3 кабела като се направи мост между 2-ва(като не помна комбинацията ) тръгва 1-ва или 2-ра степен даже и без контакт тръгва1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар