Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

С какво да промия охладителната система?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    С какво да промия охладителната система?

    Здравейте колеги, искам да си сменя антифриза, но преди това искам да промия цялата охладителна система. Понеже изчетох доста и сега се чудя как да го направя, само с вода, с добавка за промиване на охладителни системи, с оцет? Ако го направя само с вода не знам дали ще бъде ефективно, ако използвам добавка за промиване според мен ще бъде най-ефективно, а и според доста мнения е така, но от друга страна е най-вероятно да се получат течове. За оцета също има доста мнения, доста са го използвали и доста са доволни, но го използват главно за промиване на радиаторите. Споделете Вие как сте си промивали охладителната система и с какво?Поздрави
    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

    #2
    примий два три пъти с вода като имаш мерак, и сипвай антифирза и имаи впредвид, че ще остане известно количество в системата(според мен около литър неможе да се източи) че миналата година се сещам как един колега беше безкрайно възмутен от някакъв антифриз, а не беше съобразил изобщо как го е разредил и му замръзнал на -10

    Коментар


      #3
      Не си прави беля на главата.Източи старата гняс и наливай новата охладителна течност.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        С тоалетно пате.

        Коментар


          #5
          Има едно добавка за промиване- Holts Speed Flush. Има я в метро, около 10 лв. Доста е добра обаче след нея обикновено ти трябва Radwelt за да спре да тече.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Добре колеги, от къде по принцип почва да тече, от радиаторите от маркучи някъде? Ако е източа и промия само с вода няма ли ефекта да е прекалено малък? Моля някой да сподели след смяна на антифриз, той остава ли бистър дълго след това при промиване само с вода?
            FIAT PUNTO 1,7TD ELX

            Коментар


              #7
              отвсякъде теква, от радиатори, от водна помпа, ако щеш и от тапите на блока, според зависи. То пак може да текне като сложиш нов антифриз и отмие старите отлагания
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Е pakumba, то това какво означава, въобще да не го сменям? Така и така съм си го навил на пръста, така че мисля да направя една промивка с чиста вода и после да наливам новия антифриз.
                FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                Коментар


                  #9
                  ripper_pz написа:
                  Е pakumba, то това какво означава, въобще да не го сменям? Така и така съм си го навил на пръста, така че мисля да направя една промивка с чиста вода и после да наливам новия антифриз.
                  Като имах Мареата още и аз бях голям маниак на промивките.Точих около 10 пъти водата и наливах нова.На 11-тия път с водата сложих една добавка не и помня марката вече,но след интервенцията излезе още гняс.Това всичкото първото лято и без термостат.След още около три пъти промивки след добавката спокойно можех да пия вода от радиатора или казанчето-беше по-чиста от чешмяна вода.Обаче взе да губи по 2-3 литра вода на седмица,а не се вижда отникъде капка да капне,като мотора ми е открит отвсякъде и без кора отдолу.Така и до днес като я продадох и момчето всяка сутрин си налива по около половин литър вода,а тя е също толкова бистра както преди три години.На сегашното подарено Ситроенче във охладителната уредба имаше много масло,защото на годината поне един път духало гарнитура по думите на братовчед ми,който всъщност ми го подари.След 5-6 промивки с вода и нулев ефект за падане налепите от радиатора имах неблагоразумието да изсипя едно ’Бинго" в радиатора.Е това Бинго излезе с около 20-25 промивки и мисля има още малко,като развивам и пробката на блока и ефекта отново беше нулев .После сложих и Меглио и пак промивки докато ти се завие свят.Накрая ми писна и отидох на една пароструйка и наврях маркуча вътре,като всички пробки бяха отворени.Сега вече може да се пие водата от радиатора и парното е добре
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #10
                    КАто сменях воден радиатор, новият (втора употреба) го мих с Мелио, Медикс-Теракота, течен сапун, Доместос, и всякакви други неща, които намерих в шкафа в банята. Нямах тоалетно пате, иначе и него щях да излея вътре.

                    Коментар


                      #11
                      Лятото като взех либрата беше със сменен с 2 ръка радиатор и при съответните условия ми загряваше, мих я на маркуч 1 цол, с налягане от помпа- демек доста сериозно като дебит и налягане, излязоха някакви парченца котлен камък, после промивах с оцет и меглио, ама голямо миене падна. Така или иначе проблема си остана и взех нов радиатор, а този го отворих да видя какво направих- ами нищо, парченцата котлен камък, които изкарах са били толкова нещастни, съвсем съм си губил времето- има ли такива замърсявания, никакъв смисъл от промивка. http://media.snimka.bg/9090/024434503-big.jpg?r=0
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар

                      Working...
                      X