Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прегряване на фиат брава 1.4 12V/95г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прегряване на фиат брава 1.4 12V/95г

    Моля, по-запознатите да помогнат с мнение.Колата ми прегря и отидох на сервиз.От там ми казаха, че е датчик и го смениха,но резултат нямаше.Оказа се гарнитура на двигателя, шлайфаха главата и смениха един повдигач.Обезвъздушиха я и си я взех.Още при тръгването видях,че свети лампата на маслото.Каза,че е проверил всичко и е наред, да покарам и да видим.Карах два дена, лампата ту светеше ,ту гаснеше.Чувам някакво странно свистене и тракане от мотора, отговора му е че е от повдигачите.На третия ден колата пак прегря и отидох в сервиза.Оказа се,че е за сменяне метановия изпарител/колата е на метан/.Влиза метан във водата.Е сменихме го, сърцето ме боли за парите,които ми взеха и в крайна сметка в момента лампата ми пак свети, премигва.Какво да правя?Помогнете!

    #2
    Първо - смени майстора/сервиза и второ - не карай така колата. Провери колко е налягането на маслото - макар и малко вероятно може да се окаже датчик. Аз предполагам, че са направили беля с маслената магирстрала в главата и от някъде изпуска масло. Във всички случай ти трябва кадърен човек.
    Fiat Marea 1.8 16V ELX

    Коментар


      #3
      Задължително провери маслената магистрала в главата,това е един от проблемите на този двигател,че лесно се запушва и ако караш така ще имаш по-големи главоболия със наложителната смяна на разпределителен вал.Иначе кога пресветва лампата в ниски обороти ли,ако е така когато се покачи температурата на двигателя е възможно при ниски обороти да премигва лампата на маслото,но когато подадеш газ трябва да гасне.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Задължително ще сменя майстора,ако можете препоръчайте ми добър сервиз в близост до Люлин.Този,който ми "оправи" колата се намира в Западен парк зад Лукойл.Много съм разочарована.Първо ще намеря нов майстор, ще си проверя налягането на маслото.Казаха ми,че на 300000 км маслото трябва да е 15/40, а колата е с 10/40.Възможно ли е от там да идва проблема със светкането.Сутрин когато паля не свети, след като е загряла и съм тръгнала пресветва,когато натискам съединителя, а понякога и когато си иска.Надявам се скоро да разбера откъде идва проблема и ще пиша за да знаят и други с фиат брава 1.4/12V.

        Коментар


          #5
          Абе това трябва да се напише в държавен вестник с огромни букви. На 100 000 с 5/40, на 200 000 с 10/40, на 300 000 - с 15/40... Дрън-дрън, пълни глупости. Бягай далеч от такива майстори. Като стане -15 градуса, той ли ще идва да ти изпомва маслото от картера?! Като е загрял двигателя, вискозитетния индекс на маслото все е 40. Какво го грее дали е на 200 или на 500 или на 900 000? Това кварталният хумор е голямо нещо!

          Коментар

          Working...
          X