Има ли тапа за охладителната течност на блока на Фиат Пунто 1,1 55 коня и къде се намира тя?Въпроса ми идва от там,че преди малко сложих радиаторчето за парното,сглобих таблото и сипах вода.Под колата обаче стана огромна локва вода и цялата кола тече като лейка!Теча идва между блока и скоростите.Отгоре на капачето на маховика се вижда как целият е във вода и като се запали колата излиза пара от там...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тапа на блока?Теч при маховика!!!
Collapse
X
-
Благодарение на Чичо Гугъл открих,че има тапа на блока,която стой точно зад скоростната кутия.Не пиша това,за да покажа,че съм се сетил късно за великата търсачка,а просто да споделя прочетеното.Тази тапа при този мотор на пунто-1,1 55 коня си е фабричен дефект.По-дългото каране на колата с вода води до ръжда на тази тапа.Ако колата е италианска вероятността да избие през тази тапа е почти 100% сигурна.Сега следва сваляне на скоростната кутия,за да се смени тази тапа,която струва не повече от 5-6 лева!
Коментар
-
Наблегнах на това,че именно тази тапа се води като дефект на този мотор,а за италианската кола имах впредвид не марката,а вноса.Нагледал съм се на какви ли не неща с италиански коли,което обаче не значи че другите са перфектни...Вече се настройвам психически за демонтаж на кутията...П.С.Няма ли начин да се смени тая тапа без сваляне :D :D :D :D
Коментар
-
Колата ще си я карам още време.Няма да я скалъпвам за продаване за да си бие главата друг.Въпроса тука е може ли да стане с добавка и каква?С тези температури отвън нямам възможност да сваля кутията,защото нямам гараж,а за майстори нямам пари.Знам предназначението на добавката-временно.Може ли такава дупка да се запуши с добавка?Когато сипвам водата от там веднага почва да тече,не да сълзи или капе...
Коментар
-
maksi написа:?Когато сипвам водата от там веднага почва да тече,не да сълзи или капе...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Стигнах до въпросната тапа.Вече е свалена и утре отивам да я купувам.Така като гледам никога не е сваляна кутията и феродовия диск е в перфектно състояние.Със свалянето на тапата обаче изникват няколко въпроса...1.Как да обработя мястото на блока,където се слага тапата така,че да не се налага да свалям пак кутията?2.Как да законтря маховика за да му развия болтовете и да имам по-добър достъп до тапата?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар