От както стана студено времето и се наложи да се използва парното забелязах проблем.Колкото и да е загряла колата парното духа едва едва хладничко(малко по-топло от външната температура).Клапата за топло-студено работи,защото като я завъртя на студено и след това на топло се усеща голяма разлика.Преди малко обаче забелязах,че като напълня казанчето с вода при студен мотор течноста си стои на едно място.Фри форсиране на мотора няма мехурчета или някакви призначи за издухана гарнитура.Системата е обезвъздушена.Като позагрее малко колата течноста почва да се надига и да "извира".В момента в който се пусне перката водата изчезва надолу в казанчето и трябва да се долее пак към литър-литър и половина.Нормално ли е при загрял мотор(работил поне 10-15 мин)все още да продължава да излиза пара от ауспуха така,все едно е студен?Има ли вероятност да има запушване на системата в малкия кръг(тука май само радиатора на парното може да е проблемно)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемно парно Пунто МК1
Collapse
X
-
Опитах се с продухване да го отпуша но не стана.Махнах маркуча отдолу на радиатора и откачих маркуча който влиза в купето(този с кранчето)и продухвах.Доста трудно преминаваше въздуха през тръбите.След това взех маркуч и с вода под налягане промих кръга от радиаторчето до големия радиатор.Резултата беше мноооого ръждива вода,но с малко изходно налягане.Маркуча на няколко пъти излизаше от чешмата поради по-голямото съпротивление в радиаторчето.В крайна сметка сглобих колата,обезвъздуших я,но без резултат.Не ми се занимава с тия добавки и т.н. и утре свалям радиаторчето
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар