Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатроник БравоJTD духа само студено - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Аз, лично, се съмнявам, че изпълняваш процедурата по самодиагностика правилно. Ако всичко работи, както казваш, няма причина да не се изпишат грешките. Кажи какво точно правиш? Само че не "Правя каквото пише в темата", ами "Правя първо това, после онова.... " Опиши подробно какво точно правиш.Ако радиаторът е запушен, но всичко друго е изправно, на таблото няма да излиза съобщение за грешка. Тъй като такова излиза, според мен по-вероятно е клапата за смесване на топъл и студен въздух да не работи. Ако не се бъркам, до нея се достига по-лесно откъм педалите. Тя е с потенциометър, който засича къде точно се намира, и ако при зададено положение HI тя се намира някъде, където не трябва, системата го отчита като грешка и сигнализира на таблото.
    Така, ами правя точно това, което е "описано в темата", все пак мога да чета.... Копчето за градуси е на НI, врътката за степените на вент. е на 0, а съседното е на МАХ DEF. Давам "на контакт" изчаквам 10тина секунди, 0-ауто-0-ауто-0. Чакам, чакам ама излиза само ERROR CLI, после пак километража и така. Бъркам ли някъде? А относно "хаотичната ми работа", как аджеба да разбера къде е проблема без да проверя всяка възможност? Утре ще гледам за тази клапа, дано проблема е в нея, че взе да ми писва.
    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
    Fiat Auto S.p.A

    Коментар


      #17
      milanist22 написа:
      Така, ами правя точно това, което е "описано в темата", все пак мога да чета.... Копчето за градуси е на НI, врътката за степените на вент. е на 0, а съседното е на МАХ DEF. Давам "на контакт" изчаквам 10тина секунди, 0-ауто-0-ауто-0. Чакам, чакам ама излиза само ERROR CLI, после пак километража и така. Бъркам ли някъде?
      Ето, значи разбрахме къде е грешката. Неслучайно питах какво точно правиш.
      ...C: Докато не са изминали 10 секунди, средната врътка се върти последователно от 0 на АУТО - 0 - АУТО - 0...
      Врътката се върти в рамките на 10 секунди от даването на контакт, а не след като изминат. Чакаме новите резултати.Редактирах и текста в онази тема, защото като че ли не става съвсем ясно. Надявам се сега да съм го написал по-добре и занапред да не стават грешки.

      Коментар


        #18
        Проблемът е решен! Точно в клапата се оказа проблема, моторчето не я обръщаше към топло. След профилактика и почистване, всичко стана бомба. Благодаря ви за съветите.На дисплея, вече не излиза Error CLI, но незнам защо, тази диагностика така и не стана. Комшията има Марея, пробвах стъпка по стъпка на неговата кола, всичко се получи.
        FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
        То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
        Fiat Auto S.p.A

        Коментар


          #19
          Е, да не ти дреме, щом всичко е наред, вече. Може да изпратиш едно шише уиски на адреса на форума, ще го пазим за следващата голяма среща и ще се почерпим за твое здраве Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 . Все си мисля, че позицията HI не ти работи, щом диагностиката ти не се получава... Няма друго обяснение. Промених малко заглавието на темата

          Коментар


            #20
            Прочетох темата,но все си мисля че климатроника няма да работи в режим на затопляне.Под 5 градуса не се включва компресора следователно затоплянето се дължи на температурата на двигателя (по-бързо при наличието на работещ термостат).Ако бъркам ме поправете
            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

            Коментар


              #21
              Не бъркаш, но постът ти в каква връзка е, някъде си срещнал противоречие ли?

              Коментар


                #22
                Никаде,просто си правя заключения.-Лятото колата загрява и парното си духа топло,тогава градусите са на 30.Като смена градусите на 18 пак си духа топло и включвам климатика и започва да духа студено.-Зимата колата е студена и при пусната "снежинка" и градуси 30 духа студено. Следователно няма ефект от климатроника.Каква е разликата на моя климатроник и този на Голф 4 1.9Д примерно? Защо там духа топло още като се запали колата и се пусне климатроника???(Забелязах го вчера при едно приятелче,което не беше карало колата цял ден и вечерта само я запали и след 1 мин трагнахме и вече и беше топличко)Извинявам се за изкривяването на посоката на текущата тема!!!
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #23
                  Никога тая марка VW не ме е интересувала, но при някои модели на Рено, има подгряване на антифриза...Имат някакви свещи за бързо загряване на антифриза...Отделно има коли с печки, които загряват антифриза до 50-60 градуса с часовник и се включват когато ги настроиш, подгряват трактора и той пали лесно и духа топло веднага. Досега не съм чул да има климатик или климатроник, който да ползва компресора за подгряване на въздуха...Особено пък на масовия клас автомобили...
                  FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                  Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                  Коментар


                    #24
                    Може би голфа е с някакъв модерен инверторен климатроник, който ние не сме чували.

                    Коментар


                      #25
                      Stoynev85 написа:
                      Може би голфа е с някакъв модерен инверторен климатроник, който ние не сме чували.
                      Както казваше оня - Айди немъ нуждъ...
                      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                      Коментар

                      Working...
                      X