Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатроник БравоJTD духа само студено - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатроник БравоJTD духа само студено - РЕШЕНО

    Здравейте момчета! От края на август съм собственик на Браво ЖТД 105 2000г. страхотен автомобил, но като повечето с проблем. Лятото си карах с климатик, който работи прекрасно, но нещата не стоят така с отоплителната система. Изчетох много теми, но не открих отговор на моят въпрос. Когато пусна да духа топло на режим АUTO Nградуса изчаквам 10-тина секунди и на таблото излиза ERROR CLI, като го дам на HI или MAX DEF духа само студено . Правих диагностика, всичко стъпка, по стъпка но така и не излезе нищо на таблото. Вентилаторчето, което е между копчето за климатик и циркулацията работи. Датчикът за външна температура също работи, отчита правилно. Разбрах, че имало датчик за темп. вътре в купето, но незнам къде се намира и дали може проблема да е от него. Приемам всякакви мнения и съвети! Благодаря предварително!Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
    Fiat Auto S.p.A

    #2
    колега като го дадеш на хи и на първа степен на вентилатора какво духа тогава топло или студено
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с климатроник БравоJTD

      milanist22 написа:
      Здравейте момчета! От края на август съм собственик на Браво ЖТД 105 2000г. страхотен автомобил, но като повечето с проблем. Лятото си карах с климатик, който работи прекрасно, но нещата не стоят така с отоплителната система. Изчетох много теми, но не открих отговор на моят въпрос. Когато пусна да духа топло на режим АUTO Nградуса изчаквам 10-тина секунди и на таблото излиза ERROR CLI, като го дам на HI или MAX DEF духа само студено . Правих диагностика, всичко стъпка, по стъпка но така и не излезе нищо на таблото. Вентилаторчето, което е между копчето за климатик и циркулацията работи. Датчикът за външна температура също работи, отчита правилно. Разбрах, че имало датчик за темп. вътре в купето, но незнам къде се намира и дали може проблема да е от него. Приемам всякакви мнения и съвети! Благодаря предварително!
      Точно зад конкретното вентилаторче трябва да е датчика за вътрешната температура, понеже то служи за циркулация на въздуха и опресняване на данните.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        Как направи диагностиката, както в тази тема (6-ти пост) ли?Не може нищо да не изписва.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          Незнам защо си мисля за запушено радиаторче на отоплението...
          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

          Коментар


            #6
            nsn написа:
            колега като го дадеш на хи и на първа степен на вентилатора какво духа тогава топло или студено
            Студено. Каквито позиции да и се зададът, климатроникът не духа топло!
            FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
            То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
            Fiat Auto S.p.A

            Коментар


              #7
              bgaf написа:
              Незнам защо си мисля за запушено радиаторче на отоплението...
              къде се намира това радиаторче
              FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
              То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
              Fiat Auto S.p.A

              Коментар


                #8
                Това, че имаш климатроник, не значи, че климатик те топли...Климатика и компресора му се ползват само за охлаждане. Отоплението се извършва от радиатор за парното, както на всяка една друга кола, само че с регулиране на температурата на въздуха. Радиаторчето на парното е в таблото, обикновено завряно на гадно място, но не е недостижимо...Сваля се, сменя се и така...Само, че преди да стигнеш до разглобяване на таблото, прегледай всички неща отпред в двигателя...Маркучи, снадки и т.н.
                FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                Коментар


                  #9
                  След като изписва грешка на дисплея, то тази грешка трябва да се види чрез самодиагностичната процедура Ако вместо на HI, го нагласиш на 30 градуса, пак ли няма промяна в температурата на въздуха? Копчето MAX DEF функционира ли? Като превключиш на тази позиция, светва ли копчето за климатика, копчето за клапата за циркулация изгасва ли, вентилаторът започва ли да духа на 4 степен, задните нагреватели включват ли се? Работи ли нормално копчето за степен на вентилатора? При смяна на градусите, има ли каквато и да е промяна в температурата на въздуха, който влиза в купето?

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    След като изписва грешка на дисплея, то тази грешка трябва да се види чрез самодиагностичната процедура Ако вместо на HI, го нагласиш на 30 градуса, пак ли няма промяна в температурата на въздуха? Копчето MAX DEF функционира ли? Като превключиш на тази позиция, светва ли копчето за климатика, копчето за клапата за циркулация изгасва ли, вентилаторът започва ли да духа на 4 степен, задните нагреватели включват ли се? Работи ли нормално копчето за степен на вентилатора? При смяна на градусите, има ли каквато и да е промяна в температурата на въздуха, който влиза в купето?
                    И на 30 градуса няма промяна. Мах Деф функционира, но духа студено, задните нагреватили се вкл. както и снежинката. Копчето за степените също работи. Общо взето всичко работи наглед нормално, но топло от никъде не излиза . След малко ще махна жабката, за да проверя клапата топло/студено.Но интересно, защо като направя самодиагностика, нищо не изписва на таблото!?PS. Случайно открих, че когато климатикът работи, перката на радиатора не се включва (те са две, мисля, че едната трябва да се включи при работещ климатик или се бъркам).
                    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                    Fiat Auto S.p.A

                    Коментар


                      #11
                      В тоя студ напоследък знаеш ли кога ще ти включи климатика, ако си му задал МАХ или 25-26 градуса...Точно никога...
                      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                      Коментар


                        #12
                        Извадих и почистих датчика за темп. в купето и този за клапата топъл студен въздух. Ефект - никакъв! Въпросът ми е къде точно е разположена тази клапа. Качил съм снимка на изгледа след отстраняването на жабката.
                        Прикачени файлове
                        FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                        То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                        Fiat Auto S.p.A

                        Коментар


                          #13
                          Така, както си го разглобил, поне опипай да намериш радиаторчето и виж поне дали то е топло...Защото аз се съмнявам сериозно, че ти е запушен радиатора на парното и затова не духа топло...Можеш да провериш и двата маркуча, които влизат в купето откъм двигателя дали са топли...Обаче като те гледам как се луташ, май е по-добре да отидеш някъде при някой, който знае какво прави...
                          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                          Коментар


                            #14
                            Аз, лично, се съмнявам, че изпълняваш процедурата по самодиагностика правилно. Ако всичко работи, както казваш, няма причина да не се изпишат грешките. Кажи какво точно правиш? Само че не "Правя каквото пише в темата", ами "Правя първо това, после онова.... " Опиши подробно какво точно правиш.Ако радиаторът е запушен, но всичко друго е изправно, на таблото няма да излиза съобщение за грешка. Тъй като такова излиза, според мен по-вероятно е клапата за смесване на топъл и студен въздух да не работи. Ако не се бъркам, до нея се достига по-лесно откъм педалите. Тя е с потенциометър, който засича къде точно се намира, и ако при зададено положение HI тя се намира някъде, където не трябва, системата го отчита като грешка и сигнализира на таблото.

                            Коментар


                              #15
                              Слушай какво ти пее бате ти Оги...
                              FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                              Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                              Коментар

                              Working...
                              X