Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Принудително пускане на перката за охлаждане?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Принудително пускане на перката за охлаждане?

    Из4етох много теми но навсякаде само промивки на охладителната системата и термостати се споменават.Въпроса ми е как мога с коп4е да пускам принудително перката щото пунтото много загрява градско и ми се е слу4вало много пъти да одбивам от кръстовищата за да не е прегрея.И още нещо с колко степени е,има и климатик(неработещ) ако е от зна4ение.Колата е пунто мк1 1.6 94 година

    #2
    кола

    Ако всико е наред не трябва да загрява чак толкова много та да направи поразиии при мен не работеще първо се оказа че жиците са прегрени и като ги опнравих сега е добре при 1.6 е малко по друго ама и там е датчик и дермостат
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      аз искам за мое успокоение да си има и като мине средата да я пускам,термостата е нов смених антифриза остана да 4иста радиатора ама не ми се занимава много е игра4ка,ако някои има идея как да го направа или го е правил да сподели

      Коментар


        #4
        кола

        Радятора ако е запушен трудно се чисти без да се отваря /разглобява се самия радятор /ако има котленкамък напримерИначе ако го свалиш и сложиш топла вода и препарад може и да падне нещоиначе може допълнително ключе и здрави кабели до вътре и да си го пускаш когато ти трява незнамдали ще стане успоредно но оригиналната инсталация.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          пускаш си две кабелчета от перката до купето, слагаш им захранване и с едно ключе от вътре - отваряш и затваряш веригата (тоест пускаш си перката когато ти искаш) хубаво е и да сложиш бушонче

          Коментар


            #6
            Вентилатора ти е с две степени и ако работи просто пусни два кабела от датчика до купето.Просто трябва да откриеш кои крачета пускат втората степен и едно ключе в купето и си готов.
            Fiat Punto 1.1 6Speed

            Коментар


              #7
              beast31 написа:
              Вентилатора ти е с две степени и ако работи просто пусни два кабела от датчика до купето.Просто трябва да откриеш кои крачета пускат втората степен и едно ключе в купето и си готов.
              Каде се намира този дат4ик и как да разбера кои кра4ета са,ами ако даде на късо докато пробвам?

              Коментар


                #8
                Punto_Manqk написа:
                beast31 написа:
                Вентилатора ти е с две степени и ако работи просто пусни два кабела от датчика до купето.Просто трябва да откриеш кои крачета пускат втората степен и едно ключе в купето и си готов.
                Каде се намира този дат4ик и как да разбера кои кра4ета са,ами ако даде на късо докато пробвам?
                Датчика е на самия радиатор и идеята на ключето е точно такава - даваш на късо за да задвижи перката,няма какво да изгориш там.
                Fiat Punto 1.1 6Speed

                Коментар


                  #9
                  ок утре зимам кабели и по4вам да пробвам на кои кра4ета ще тръгне благодаря ти много за съветите :D

                  Коментар


                    #10
                    здравеите след много питане навсякаде ми казваха зарежи тая работа тва не е преди 20 години да няма 4асти смени термостата и т.н,реших сам да го направя.Благодаря на колегата beast31,тои ме насо4и каде е дат4ика и какво да правя като го открия :D ,зна4и въпросния дат4ик се намира в долния ляв ъгъл на радиатора(като сте пред колата) и е с три кабела с цветове жълт,зелен и 4ервен.4ервения незнам за какво е зеления е първа степен а жълтия втора степен.След като въвзах кабела пуснах още един от коп4ето до минуса на акумулатора и вси4ко заспа перката върти незнам дали е правилно но съм доволен от резултата

                    Коментар

                    Working...
                    X