Из4етох много теми но навсякаде само промивки на охладителната системата и термостати се споменават.Въпроса ми е как мога с коп4е да пускам принудително перката щото пунтото много загрява градско и ми се е слу4вало много пъти да одбивам от кръстовищата за да не е прегрея.И още нещо с колко степени е,има и климатик(неработещ) ако е от зна4ение.Колата е пунто мк1 1.6 94 година
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Принудително пускане на перката за охлаждане?
Collapse
X
-
кола
Радятора ако е запушен трудно се чисти без да се отваря /разглобява се самия радятор /ако има котленкамък напримерИначе ако го свалиш и сложиш топла вода и препарад може и да падне нещоиначе може допълнително ключе и здрави кабели до вътре и да си го пускаш когато ти трява незнамдали ще стане успоредно но оригиналната инсталация.
Коментар
-
nedialk00
пускаш си две кабелчета от перката до купето, слагаш им захранване и с едно ключе от вътре - отваряш и затваряш веригата (тоест пускаш си перката когато ти искаш) хубаво е и да сложиш бушонче
Коментар
-
beast31 написа:Вентилатора ти е с две степени и ако работи просто пусни два кабела от датчика до купето.Просто трябва да откриеш кои крачета пускат втората степен и едно ключе в купето и си готов.
Коментар
-
Punto_Manqk написа:beast31 написа:Вентилатора ти е с две степени и ако работи просто пусни два кабела от датчика до купето.Просто трябва да откриеш кои крачета пускат втората степен и едно ключе в купето и си готов.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
здравеите след много питане навсякаде ми казваха зарежи тая работа тва не е преди 20 години да няма 4асти смени термостата и т.н,реших сам да го направя.Благодаря на колегата beast31,тои ме насо4и каде е дат4ика и какво да правя като го открия :D ,зна4и въпросния дат4ик се намира в долния ляв ъгъл на радиатора(като сте пред колата) и е с три кабела с цветове жълт,зелен и 4ервен.4ервения незнам за какво е зеления е първа степен а жълтия втора степен.След като въвзах кабела пуснах още един от коп4ето до минуса на акумулатора и вси4ко заспа перката върти незнам дали е правилно но съм доволен от резултата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар