Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

включен климатик = работи първа степен на перката ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    включен климатик = работи първа степен на перката ?

    колеги, доколкото знам като включа климатика, трябва да тръгва и първа степен на перката, ама при мен не тръгва ? за първа степен на 1.6 брава какво имаше само един резистор, някъде под перката долу ? гледах сега в амх ауто има два резистора един 0.30 и 0.50 oма ? и още нещо как да включа първа степен приндутиелно с кабелчета от акумулатора да видя изобщо върти ли

    #2
    да, трябва да тргва след известно време, то е нещо си на принципа на мерене на налягането и докато се вдигне налягането не тръгва, при мен до 20 сек тръгва. По-добре окъси с мост жиците, които отиват до резистора, така ще го прескочиш. А резисторите са 2 като разликата е единсвено съпротивлението - с 50 ще върти по -бавно, никакви други разлики нямат.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      ясно, значи може и без резистор дано да е там проблема

      Коментар


        #4
        Един колега беше писал, че като укъсил резистора всичко бачкало както трябва...перката се включва на температурата за първа скорост, но върти като втора, но след няколко дни се стопило релето за първата степен, което пред акукуматора в под един капак.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          Един колега беше писал, че като укъсил резистора всичко бачкало както трябва...перката се включва на температурата за първа скорост, но върти като втора, но след няколко дни се стопило релето за първата степен, което пред акукуматора в под един капак.
          Напълно нормално е да се стопи нещо, все пак веригата за 1-ва степен е изчислена така, че през нея да преминава по-малък ток, ограничен от резистора. Това с окъсяването е решение за по между другото. Трябва да си има резистор там.

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            veselin10 написа:
            Един колега беше писал, че като укъсил резистора всичко бачкало както трябва...перката се включва на температурата за първа скорост, но върти като втора, но след няколко дни се стопило релето за първата степен, което пред акукуматора в под един капак.
            Напълно нормално е да се стопи нещо, все пак веригата за 1-ва степен е изчислена така, че през нея да преминава по-малък ток, ограничен от резистора. Това с окъсяването е решение за по между другото. Трябва да си има резистор там.
            Така е, окъсяването е само за ден-два. Е, при мен изкара доста време, 6 месеца, но не е гот. Сега да не ви подведа, не беше скоро, обаче мисля, че за 1 степен няма реле и минава директно през датчика, съответно при мен след известно време изгоря първата степен на датчика заради липсата на резистор. Ако резистора е окислил или игорял, първа степен въобще не тръгва, така че е нормално като се окъси и "всичко да си дойде на мястото", само че скоро нагаря всичко, а и много се усеща на празен ход като се пуска перката падат яко оборотите
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              едната буксичка беше нагоряла и стана на прах като я дръпнах, в резистора няма никой естествено, лошото е че няма от къде да си купя нов в момента, чак в понеделник, едни паляци ми искаха 30 лева за втора ръка, той 25 струва нов ще ви помоля да погледнете темата ми в консултации по общи въпроси за датчика на инжекциона, че и там имам проблем май май за сега не съм ги снаждал кабелчетата че да не нагори пък нещо друго да си отворя по голяма работа после; тъй като ми е счупена едната буксичка, мисля да ползвам кабелна обувка, дали ще прави проблеми? така като гледам тези буксички нямат защита за влага

              Коментар


                #8
                моята е с кабелни обувки и на двете жици и с термосвиваем шлаух. Няма смисъл да си правиш мост за 2-3 дни там, то за 1 ден няма да нагори нищо, ама трябва да си правиш жица с мъжки обувки. Не може да няма резистори в ахм ауто младост, мин седмица гледах седяха по рафтовете
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  да, но не съм в софия ще мина неделя или понеделник да взема един

                  Коментар


                    #10
                    има развитие, зачистих хубаво клемичките, пръсках с контактен спрей и се появи съпротивление, монтирах, пуснах климатика, тръгна 1ва степен и след 5-6 секудни пусна 2ра степен, сега ще покарам да загрее да видя ще пуска ли 1ва като не работи климатика

                    Коментар


                      #11
                      сега проверих и без климатик - работи вече 1ва степен

                      Коментар


                        #12
                        nedialk00 написа:
                        сега проверих и без климатик - работи вече 1ва степен
                        спокойно, няма да е задълго ако не смениш клемите. Тези "контактни спрейове" ги маааааани.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          клемичките на резистора зачистих, със шкурка контактен спрей и копа клипт ли как се казваше(някакво мазило против окислявания), смених нагорялата букса с кабелна обувка, другата си беше като нова и не съм я сменял, ако направи пак проблеми, ще я сменям тогава

                          Коментар


                            #14
                            Измии си радиаторите.Ред.: то вече да се чуди човек кога да пише Й и кога не.... Измий

                            Коментар


                              #15
                              мих ги тази пролет, то още от тогава не ми е бачкала първата степен, но аз си мислех че си внушавам :D

                              Коментар

                              Working...
                              X