колеги, доколкото знам като включа климатика, трябва да тръгва и първа степен на перката, ама при мен не тръгва ? за първа степен на 1.6 брава какво имаше само един резистор, някъде под перката долу ? гледах сега в амх ауто има два резистора един 0.30 и 0.50 oма ? и още нещо как да включа първа степен приндутиелно с кабелчета от акумулатора да видя изобщо върти ли
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
включен климатик = работи първа степен на перката ?
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
да, трябва да тргва след известно време, то е нещо си на принципа на мерене на налягането и докато се вдигне налягането не тръгва, при мен до 20 сек тръгва. По-добре окъси с мост жиците, които отиват до резистора, така ще го прескочиш. А резисторите са 2 като разликата е единсвено съпротивлението - с 50 ще върти по -бавно, никакви други разлики нямат.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
nedialk00
-
Един колега беше писал, че като укъсил резистора всичко бачкало както трябва...перката се включва на температурата за първа скорост, но върти като втора, но след няколко дни се стопило релето за първата степен, което пред акукуматора в под един капак.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Един колега беше писал, че като укъсил резистора всичко бачкало както трябва...перката се включва на температурата за първа скорост, но върти като втора, но след няколко дни се стопило релето за първата степен, което пред акукуматора в под един капак.
Коментар
-
ogi28b написа:veselin10 написа:Един колега беше писал, че като укъсил резистора всичко бачкало както трябва...перката се включва на температурата за първа скорост, но върти като втора, но след няколко дни се стопило релето за първата степен, което пред акукуматора в под един капак.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
nedialk00
едната буксичка беше нагоряла и стана на прах като я дръпнах, в резистора няма никой естествено, лошото е че няма от къде да си купя нов в момента, чак в понеделник, едни паляци ми искаха 30 лева за втора ръка, той 25 струва нов ще ви помоля да погледнете темата ми в консултации по общи въпроси за датчика на инжекциона, че и там имам проблем май май за сега не съм ги снаждал кабелчетата че да не нагори пък нещо друго да си отворя по голяма работа после; тъй като ми е счупена едната буксичка, мисля да ползвам кабелна обувка, дали ще прави проблеми? така като гледам тези буксички нямат защита за влага
Коментар
-
моята е с кабелни обувки и на двете жици и с термосвиваем шлаух. Няма смисъл да си правиш мост за 2-3 дни там, то за 1 ден няма да нагори нищо, ама трябва да си правиш жица с мъжки обувки. Не може да няма резистори в ахм ауто младост, мин седмица гледах седяха по рафтоветеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
има развитие, зачистих хубаво клемичките, пръсках с контактен спрей и се появи съпротивление, монтирах, пуснах климатика, тръгна 1ва степен и след 5-6 секудни пусна 2ра степен, сега ще покарам да загрее да видя ще пуска ли 1ва като не работи климатика
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
клемичките на резистора зачистих, със шкурка контактен спрей и копа клипт ли как се казваше(някакво мазило против окислявания), смених нагорялата букса с кабелна обувка, другата си беше като нова и не съм я сменял, ако направи пак проблеми, ще я сменям тогава
Коментар
-
nedialk00
мих ги тази пролет, то още от тогава не ми е бачкала първата степен, но аз си мислех че си внушавам :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар