карам браво 1.9 ТД 100 вчера докато се прибирах от софия несъм видял как е качила температурата толкова бързо но перката на радиатора ми неработеше(попринцип работи) и го отдавам на това колата! Капачката на разширителния съд беше изхвръкнала и водата вреше пробвах няколколко пъти да включа перката но без успех попринцип винаги се включваше когато вдигнеше температура над средата когато давах на контакт си се включваше ако е прекалено топла колата но сега никакви признаци на живот! Охладих колата с източване на врящата вода и доливане на студена! Сега колата върви не загрява много карам я много леко пробвах като вдигне температурата днес дали ще с евключи но пак отказа! Колата попринцип и преди загряваше много случвало се е да седи на 2-3 деления под червените деления даже и повече предопредиха ме че нещо не е вред сигурно щом загрява толкова но не обърнах внимание понеже перката си работеше и си охлаждаше колата но сега... Незнам въобще каде да търся проблема ако е само един което ме съмнява! Предполагах преблем в степените на вентилатора, в датчика за температурата, капачката на разширителния съд и в самия разширителен съд незнам кое е найвероятно в случая? Някой ако е имал подобен проблем нека каже при него какво е било?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с перката! Прегря ми колата!
Collapse
X
-
Освен, че перката не ти включва, по това, което пишеш ми се струва, че и термостата не ти работи, щом капачката е изхвръкнала, най вероятно термостата не отваря и от голямото налягане, което се е получило в малкия воден кръг е избило капачката, антифриза е запълнил целия разширителен съд.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
-
elinor написа:Колега,ако все още не си оправил проблеме ти препоръчвам да отидеш на ел.техник,за да ти види какъв ти е проблема.Може да е температурен датчик,който подава сигнал към перката,кога трябва да се включи.Успех. :D
Коментар
-
На тд 100 датчика за перката се намира в най горната част на радиатора до единия маркуч и ако не е обезвъздушен самия радиатор няма никога да се включи перката ,а пробката за обезвъздушаване се намира до самия датчик.Достъпа до нея е след сваляне на пласмасовия въздуховод над радиатора .Проблем може да са и релетата в кутията както и реализацията на забавеното включване на 2 степен което е едно от идиотските неща в тая кола -направено е с реле за време.
Коментар
-
ogi28b написа:elinor написа:Колега,ако все още не си оправил проблеме ти препоръчвам да отидеш на ел.техник,за да ти види какъв ти е проблема.Може да е температурен датчик,който подава сигнал към перката,кога трябва да се включи.Успех. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар