Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea 1.6 16v - загрява при пуснат климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea 1.6 16v - загрява при пуснат климатик

    Здравейте! Имам следния проблем - колата загрява при пуснат климатик. Под загрява имам предвид, че стрелката стига до последната бяла отметка и аз съответно изключвам климатика, защото ме е страх да не я прегрея. Когато колата работи на празен ход, или на място стрелката си стои по средата, но когато я карам с повече от 60-70 започва плавно да загрява, а да не говорим за баир . Сега е момента и да спомена, че термостата ми е за смяна - трудно загрява на студено време и пада стрелката когато е по инерция, парното също е кофти. Та исках да попитам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и съответно термостата като стои отворен възможно ли е да е зацепил в някакво средно положение и когато е студено трудно да загрява двигателя, а пък като се натовари да не пропуска достатъчно добре антифриза и съответно да не охлажда добре. Благодаря Ви предварително!

    #2
    колега, смени си първо термостата. може също и да измиеш хубаво радиаторите.иначе ти донякъде си си отговорил сам
    Fiat Bravo SX 1.4 12V

    Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
    Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

    Коментар


      #3
      Имах същия проблем. Ето как го реших:1. смених водна помпа( сменях ангренаж и за това я смених)2. смених радиаторче на парното- протече3. смених термостат, но проблема със загряването по магистрала и при включен климатик остана4. свалих водния радиатор и първо хубаво го измих външно, а след това и ВЪТРЕШНО. киснах го близо 1 денонощие с какви ли не гадости- сапуни,препарати за съдове, обезмаслители и какво ли още не...според мен най-хубава работа свърши препарата за съдове MEDIX . кисне 1 час- изплакране...пак кисне...пак изплакване. Излязоха какви ли не гадости от него. 5. монтаж и хубаво обезвъздушаванеКрай с проблема загряване!!!1
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        Тази водна помпа като консуматив ли се явява за модела? Т.е. при смяна на ангренаж трябва ли и тя да се сменя?

        Коментар


          #5
          nikivat написа:
          Тази водна помпа като консуматив ли се явява за модела? Т.е. при смяна на ангренаж трябва ли и тя да се сменя?
          Не знам какъв е двигателя ти. При моя ( от подписа) е "почти" консуматив и при следваща смяна на ангренажа пак ще я сменя.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            nikivat написа:
            Тази водна помпа като консуматив ли се явява за модела? Т.е. при смяна на ангренаж трябва ли и тя да се сменя?
            Не е консуматив И ако нямаш проблеми с нея - по-добре не я сменяй.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #7
              смениш ли оригиналната става консуматив
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Водната помпа се сменява на две смени на ремъка. Консуматив е при всички автомобили.
                KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                Land Rover Discovery 2.5TD '94
                EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                EX: Fiat Regata 1.7D '84

                Коментар


                  #9
                  Re: Marea 1.6 16v - загрява при пуснат климатик

                  nikivat написа:
                  Здравейте! Имам следния проблем - колата загрява при пуснат климатик. Под загрява имам предвид, че стрелката стига до последната бяла отметка и аз съответно изключвам климатика, защото ме е страх да не я прегрея. Когато колата работи на празен ход, или на място стрелката си стои по средата, но когато я карам с повече от 60-70 започва плавно да загрява, а да не говорим за баир . Сега е момента и да спомена, че термостата ми е за смяна - трудно загрява на студено време и пада стрелката когато е по инерция, парното също е кофти. Та исках да попитам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и съответно термостата като стои отворен възможно ли е да е зацепил в някакво средно положение и когато е студено трудно да загрява двигателя, а пък като се натовари да не пропуска достатъчно добре антифриза и съответно да не охлажда добре. Благодаря Ви предварително!
                  Температура във охладителната система различна от нормалната може да бъде породена от всмукнат въздух вътре във системата . Имах този проблем - колата грееше - парно нямах - обезвъздуших и сега
                  Fiat Bravo 103 1996

                  Коментар


                    #10
                    А климатика ти охлажда ли добре?

                    Коментар


                      #11
                      Като ти е включен климатика, перките на радиатора трябва да се включват по-често, дори и охлаждащата течност да е с ниска температура. Ако това не се случва, има възможност радиатора на климатика да загрява много, и когата дойде време за охладане на ДВГ, вместо студен да преминава прекалено топъл въздух през радиатора за антифриза и той да не успява да охлади.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Като ти е включен климатика, перките на радиатора трябва да се включват по-често, дори и охлаждащата течност да е с ниска температура. Ако това не се случва, има възможност радиатора на климатика да загрява много, и когата дойде време за охладане на ДВГ, вместо студен да преминава прекалено топъл въздух през радиатора за антифриза и той да не успява да охлади.
                        малко уточнение, че с пускането на климатика, след 20 сек се пуска първа степен ан перката, няма значение нито температура нито дали е в града или не, пуска се 1 степен и това е.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Като ти е включен климатика, перките на радиатора трябва да се включват по-често, дори и охлаждащата течност да е с ниска температура. Ако това не се случва, има възможност радиатора на климатика да загрява много, и когата дойде време за охладане на ДВГ, вместо студен да преминава прекалено топъл въздух през радиатора за антифриза и той да не успява да охлади.
                          малко уточнение, че с пускането на климатика, след 20 сек се пуска първа степен ан перката, няма значение нито температура нито дали е в града или не, пуска се 1 степен и това е.
                          А при мен малко след старта на първата степен се включва и втората независимо от температурата на мотора и така си върти докато е на климатик.
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            ами не е правилно. Трябва първа да си се върти постоянно и в случай, че има повишаване на темп на антифриза над Х да засилва до 2ра
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              ами не е правилно. Трябва първа да си се върти постоянно и в случай, че има повишаване на темп на антифриза над Х да засилва до 2ра
                              Грешиш. И двете степени се включват само при нужда. Например в движение не работи нито една перка ако успява да се охлади от въздушната струя.

                              Коментар

                              Working...
                              X