Здравейте! Имам следния проблем - колата загрява при пуснат климатик. Под загрява имам предвид, че стрелката стига до последната бяла отметка и аз съответно изключвам климатика, защото ме е страх да не я прегрея. Когато колата работи на празен ход, или на място стрелката си стои по средата, но когато я карам с повече от 60-70 започва плавно да загрява, а да не говорим за баир . Сега е момента и да спомена, че термостата ми е за смяна - трудно загрява на студено време и пада стрелката когато е по инерция, парното също е кофти. Та исках да попитам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и съответно термостата като стои отворен възможно ли е да е зацепил в някакво средно положение и когато е студено трудно да загрява двигателя, а пък като се натовари да не пропуска достатъчно добре антифриза и съответно да не охлажда добре. Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea 1.6 16v - загрява при пуснат климатик
Collapse
X
-
Етикети: –
-
Имах същия проблем. Ето как го реших:1. смених водна помпа( сменях ангренаж и за това я смених)2. смених радиаторче на парното- протече3. смених термостат, но проблема със загряването по магистрала и при включен климатик остана4. свалих водния радиатор и първо хубаво го измих външно, а след това и ВЪТРЕШНО. киснах го близо 1 денонощие с какви ли не гадости- сапуни,препарати за съдове, обезмаслители и какво ли още не...според мен най-хубава работа свърши препарата за съдове MEDIX . кисне 1 час- изплакране...пак кисне...пак изплакване. Излязоха какви ли не гадости от него. 5. монтаж и хубаво обезвъздушаванеКрай с проблема загряване!!!1Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
nikivat
Тази водна помпа като консуматив ли се явява за модела? Т.е. при смяна на ангренаж трябва ли и тя да се сменя?
Коментар
-
nikivat написа:Тази водна помпа като консуматив ли се явява за модела? Т.е. при смяна на ангренаж трябва ли и тя да се сменя?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
nikivat написа:Тази водна помпа като консуматив ли се явява за модела? Т.е. при смяна на ангренаж трябва ли и тя да се сменя?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Re: Marea 1.6 16v - загрява при пуснат климатик
nikivat написа:Здравейте! Имам следния проблем - колата загрява при пуснат климатик. Под загрява имам предвид, че стрелката стига до последната бяла отметка и аз съответно изключвам климатика, защото ме е страх да не я прегрея. Когато колата работи на празен ход, или на място стрелката си стои по средата, но когато я карам с повече от 60-70 започва плавно да загрява, а да не говорим за баир . Сега е момента и да спомена, че термостата ми е за смяна - трудно загрява на студено време и пада стрелката когато е по инерция, парното също е кофти. Та исках да попитам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и съответно термостата като стои отворен възможно ли е да е зацепил в някакво средно положение и когато е студено трудно да загрява двигателя, а пък като се натовари да не пропуска достатъчно добре антифриза и съответно да не охлажда добре. Благодаря Ви предварително!Fiat Bravo 103 1996
Коментар
-
Като ти е включен климатика, перките на радиатора трябва да се включват по-често, дори и охлаждащата течност да е с ниска температура. Ако това не се случва, има възможност радиатора на климатика да загрява много, и когата дойде време за охладане на ДВГ, вместо студен да преминава прекалено топъл въздух през радиатора за антифриза и той да не успява да охлади.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Като ти е включен климатика, перките на радиатора трябва да се включват по-често, дори и охлаждащата течност да е с ниска температура. Ако това не се случва, има възможност радиатора на климатика да загрява много, и когата дойде време за охладане на ДВГ, вместо студен да преминава прекалено топъл въздух през радиатора за антифриза и той да не успява да охлади.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Dido_Lyubenov написа:Като ти е включен климатика, перките на радиатора трябва да се включват по-често, дори и охлаждащата течност да е с ниска температура. Ако това не се случва, има възможност радиатора на климатика да загрява много, и когата дойде време за охладане на ДВГ, вместо студен да преминава прекалено топъл въздух през радиатора за антифриза и той да не успява да охлади.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар