Това е проблема и немога да разбера къде е причината ! Вече се стопи един блок и едно реле !Купих друг блок но като се включат перките на втората степен релето пак грее и ако го оставя да работи ще се стопи ! Колата е Ланчия но предполагам че окабеляването както и проблемите са идентични с тези на Фиата ??? Интересно е че грее само релето за втората степен което изключва че има проблем с перките или кабелите- поне така си мисля де С релето което включва първата степен няма никакви проблеми, колкото и да работят перките на 1-ва степен крачетата му са студени(силовите контакти)!Но щтракне ли второто реле и се включи 2-рата скорост направо замирисва на бакелит дори и след 30 секунди работа на перките Сменявах местата на релетата и пак грее същото краче !Освен хлабава връзка има ли някакво друго логично обясненеие за този проблем ??Ето за това говоря :
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грее релето за втората степен на перките
Collapse
X
-
При мен нагрява резистора за първа скоррост намира се долу на радиатора като застанеш срещу колата за втора степен е горе отдясно, на мен ми е нагорен кабела там и недава контакт и ми работи само 2-ра степен като зачистих нагорялото се включи и първа, но се нагрява много кабела и го откачих докато не сменя резистораFiat Bravo TD100
Реклама
Collapse
Коментар