Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стрелката на водата до пред последното деление Punto MK1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стрелката на водата до пред последното деление Punto MK1

    Здравейте,искам да попитам нормално ли е стрелката на водата да достига до предпоследното деление на дълъг път сега в горещините(перката включва като спра или на градско), преди ми стоеше все покрай средата и не мие направило впечатление да вдига нагоре???!!!PS: Punto 1.2 75 95г.

    #2
    не е нормално.трябва да е на около 90 градуса. моя термостат отваря на 82 или 88 градуса - не помня.при теб или термостата е останал затворен или имаш въздух / необезвъздушена система/ или пробив на гарнитурата на главата - охладителна система - цилинтър.виж има ли достатъчно антифриз - ако няма - пробив на гарнитурата на главата - охладителна система - цилинтър. или тече отнякъде.пипни маркуча от двигателя до радиатора - горния - дали е твърд и дали е топъл при 90 градуса. ако не е топъл при 90 градуса - нов термостат. ако е твърд - имаш въздух в системата.
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      Всичко прегледах и е както трябва дори и перката се включи на втората средна чертичка завъртя продължих да държа на обороти но не качи нагоре. Остава да е било така заради много горещото време или при възможност да тествам датчика да проверя втора степен на перката???!!!!

      Коментар


        #4
        Днес колата пак загря, стигна до червеното и нямам идея от какво загрява и защо не охлажда? Като карам лекичко без много газ държи горе долу средата както трябва, тръгна ли да изкачвам загрява. Термостата го тествах отваря както трябва маркучите загряват нормално, тествах перката включват и двете степени, давах на късо перката върти първа степен като дам контакт върти и втора. Като е на място колата малко под средата загряла включва първа степен след като мине малко средата включва и втора. Единственото което ми прави впечатление е че като е загряла колата и я изключа почти до червеното както днес и спрях перката не въртя повече от 20 секунди и според мен не може да охлади толкова бързо . Някой някаква идея?

        Коментар


          #5
          Как да позная коя степен върти на перката?

          Коментар


            #6
            Колега и моито пунто правише такива аномалий и след като 2-пъти меши водата с маслото реших да си пускам перката за охлаждане с копче от тогава никакви проблеми стигне ли средата за мое успокоение пускам перката е се кефа.Това е наи бързия и евтин варянт зимаш едно копче за 3 лева 2 кабела свързваш ги от датчика за перката и нема ядове

            Коментар


              #7
              датчика за температурата на термостата ли ти е или на радиатора

              Коментар


                #8
                На двигателя. Смених преди две седмици термостата но не съм карал по дълъг път за да видя как е, на място добре се държи сега!!!

                Коментар

                Working...
                X