Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слаб климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Слаб климатик

    Здравейте,Имам проблем с климатика - духаше "съмнително" хладно и го презаредих в оторизиран сервиз. Ефекта е много малък след презареждането, рядко се включва, охлажда малко. Проблеми със систамата няма, не губи вакуума. Къде да търся проблема ?
    Fiat Coupe 1.8

    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

    #2
    много е важно с колко точно е зареден климатика, понякога и 50 грама се оказват важни....ако е по малко или повече фреона се измества точката на изпарение на фреона и вече не се изпарява в изпарителя(радиаторчето под таблото) ами някъде по тръбите...перката на радиатора как е , работи ли и втората степен...охлаждането отпреде трябва да е стабилно това оказва голяма роля на студа който духа климатика, какво налягане ти държи системата,в тея жеги сега високото налягане при празен ход на колата трябва да е 16-17 бара а ниското 2-2.5 бара.....ако не са такива стойностите а са по високи имаш проблем с охлаждането на кондезатора(радиатора на климатика пред водния) виж дали не са натъпкани с боклуци питите...раздели двата радиатора и ги промии с водоструйка но не много от близко за да не изкривиш ламелите....и не на последно място да спомена и качеството на фреона...онзи ден като допълвах моя климатик и машината отдели от фреона некондензирали газове, като момчето каза че тези газове се слагат за да.....един вид все едно като бъркаш бетон да сложиш повече пясък от колкото трябва...тоест продават ти уж фреон а вътре има какви ли не работи и за това после си блъскаме главите защо не охлажда.....виж тези работи които ти писах и замери температурата на изходящия въздух от духалките...сложи колата на сянка остави я да работи на климатик 5 минути дай на 4-та степен вентилатора вътре и замери....ако е нормално всичко трябва да ти показва 10-12 градуса.(на мене ми вади 10-11 на тая степен като подам газ до 1500 оборота пада на 9)..след това дай на втора степен вентилатора-при мене на тая степен ми вади 6.5 градуса без да подавам газ....имай предвид че за съжаление италианските коли не са им много добри климатиците по принцип температурата на струята е в порядъка 6-12 градуса като това зависи от външната температура, температурата в купето и така....работил съм 2 години това и впечатленията са ми такива че нашите климатици са малко по слаби от немските примерно...за пример Голф3 ГТИ прави 4 градуса темп на струята.....
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      Фреона ми го смени специалист с професионална машина, имам му пълно доверие, защото е бивш мой колега, който много си разбира от работата. Перката на радиатора ми казаха, че работи само на втора степен, за първа някакво реле или реостат трябва да се смени. Налягането незнам колко е, не съм питал, за почистването на радиаторите ще се заема тези дни. Освен ФИАТ-а имам и Ситроен, при него можеш да настинеш направо.
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #4
        ми незнам колега и аз не съм доволен от климатика на фиата особено сега в жегите като е нагрята колата не съм никак доволен пак съм си потен ... вярно че стои цял ден на слънце после се качвам и за 3 километра не може да стане 20 градуса вътре но съм се возил и на други коли и за 3 километра охлаждат по бързо отколкото моята
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар

        Working...
        X