Здравейте, колеги. Ще ви помоля, понеже аз не разбирам от такива неща, да споделите каквото знаете. Колата е от ’97 година и е със обикновения климатик с червено и синъо на врътката за температурата. Искам да ви питам когато се използва климатика, кои бутони се натискат - от тези двата, единия знам да е за вкл. на компресора (десния), а другия - за вътрешна циркулация в купето (левия) - един по един или и двата заедно. Преди време карах над 100 км. с включени и двата бутона - не знам дали е било правилно. Направи ми впечатление, че когато е пуснат климатика, волана е "по-тежък", по трудно се върти. Това нормално ли е? Наскоро след това започнах да чувам звука на помпата за хидравликата при маневри, при които не е навит пълен волан (даже при прав волан) - преди го нямаше това нещо. Преди се чуваше този специфичен на помпата звук само когато волана е завъртян до ограничител наляво-надясно - даже си мисля че тогава помпата се натоварва, защото и оборотите на двигателя намаляват. Някъде бях чел, че климатика и хидравликата се въртят от един ремък. Кажете според вас има ли някаква нередност. Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам няколко въпроса за климатик - Браво 1,6 16v '97
Collapse
X
-
Благодаря ти много, колега. Преди време сменяха ангренажен и пистов ремък на колата, но този за климатика и хидравликата го подминаха. Казаха ми, че е добре. Сега като го погледнах колко е износен и напукан отвътре, си мисля, че са казали така, защото може би се сменя трудно. При първа възможност ще го сменя. Безаварийно на всички!Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар