Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА ПЕРКАТА - ПУНТОТО ГАСНЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА ПЕРКАТА - ПУНТОТО ГАСНЕ

    Като се включи перката за охлаждане -около 90 гр., колата изгасва.Дайте някакви идеи.

    #2
    Какъв е двигателя на колата? Как се управлява перката - с температурен включвател или от ЕКУ? Двигателя гасне, а перката продължава ли да работи? За да се получи нещо подобно, или имаш късо във вентилатора, което трябва да доведе до изгаряне на предпазител, или сериозна утечка(в релето, напр.), която понижава напрежението на основен модул от запалителната/горивоподаващата система.Като идея - ако приемем, че перката е с обикновен включвател, извади двата му краища и ги окъси, перката трябва да завърти(при контакт). Ако се получи сериозно искрене при допира, а перката не помръдва, някъде нещо дърпа здраво ток. Тогава - извади захранването към перката и и подай независим плюс и минус на моторчето и, директно от АБ с допълнителни кабели. Бъди готов да прекъснеш връзката моментално. Ако моторчето е в ред, трябва да завърти перката. Друго - включвателя управлява перката през минус в повечето случаи. Определи кабела, който влиза в моторчето и само на него подай минус, по този начин ще установиш дали входящия минус наистина е такъв, а не е утечен. Разбира се трябва да си сигурен, че включвателя работи с минус, а не с плюс!!!!!!Ако у-ето е изцяло от ЕКУ, вероятно проблема е в датчика за температура за ЕКУ-то, не този за таблото. Понякога са два, обединени в общ корпус.P.S. Ако горенаписаното ти е тъмна Индия, не пипай нищо - потърси специалист!
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Здравей Rokambol и ти благодаря за бързия отговор.До сега бях при пунтака и се оказа, че при въздушния филтър има една клапа, която се отваря автом.при постепенно загряване на колата.Обаче тази клапа е блокирала и двигателя не може да смуче чист кислород, а смуче само топъл въздух, от втория отвор, а и перката като завърти на втора скорост му набутва още по горещ въздух и при това положение колата моментално угасва.Т.е. остава без кислород.Това е . Благодаря ти отново.

      Коментар


        #4
        Ако това е проблема, малко е странно, но пък е "малкия дявол". Клапата се управлява с т.нар. восъчна ампула, която не подлежи на ремонт. Смени я или просто блокирай клапата в отворено положение. Идеята е когато е студено (зимата), двигателя да тегли по топъл въздух, докато загрее.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          кола

          Кво е Пунтото -с кой двигател
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            1.1 - 55 konq

            Коментар

            Working...
            X