И така:До преди няколко дни духаше слабо но се усещаше.Днес вече няма никой и реших да ходя при майстор.Свързаха системата към машина и тя показа 0.Всичкия фреон бил изтекъл.След това почна да надува системата с въздух и я наду до 8 бара с голям зор.След като спра компресорчето и затвори крана и стрелката на манометъра слезе от 8 до 0 за под 10секунди.Заключението:някъде има голям теч.Майстора извади една пищалка ,което било уред за откиване на пукнатини,взехме пак да надуваме с компресорчето но отпред при мотора не откри нищо.Заключението е че теча е вътре в таблото и не му се занимава да го търси къде е точно.Обикновенно се сипвало фреон и после оцветител само че в моя случай ,феона много бързо изчезвал и няма застане по този начин.Пробвах с търсачката но не мога да намеря каквото ми трябва.Сего въпроса ми е къде точно се намира този испарител и как се стига до него.Някой да даде идея към кой да се обърна.Оказва се че във Плевен на доста места може да ти заредят климатика,но като става въпрос за ремонт ................Колата е Браво 2000 година с плуавтоматичен климатик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде се намира изпарителят на климатика? (Браво)
Collapse
X
-
Намира се дълбоко навътре в таблото, на около 30-35 см напред от мястото, от което включваш климатика. По пътя на въздуха е преди радиатора за парното. Една педя по диагонал нагоре и надясно от педала на газта, ако колата е с ляв волан. До него се стига с разглабяне, много разглабяне на цялото табло. Редактирам заглавието.
-
виж във eper там във секцията ventilation and cooling после air conditioning system ти е дадено всичко....а таблото ако знаеш къде са болтовете се сваля точно за 20 минути препоръчвам ти пак да видиш къде са болтовете в eper или в сервизното ръководство поместено Downloads в началната страница на форума...също така ти препоръчвам сам да правиш процедурата иначе ще ти одерат кожичката. Трябват ти гедоре 8,10,13,15 и няколко бройки шестограми....след като свалиш таблото се сваля цялата "печка" с радиаторчето на парното там е и изпарителя...печката се държи на няколко болта като за целта трябва да разкачиш тръбите на парното отдолу под жабкатас един болт 10 са хванати и да откачиш тръбите на климатика отпреде в двигателя където влизат в купето...сле тва давиш печката разглобяваш я с кръстата отверка вадиш изпарителчето и го караш някъде на да го надуят...ако е от него го сменяш с ново или от моргата но преди това го почистраш с обезмаслител за да се предпазиш от миризми в купето след монтажа...ако не е от него пиеш една студена вода сглобяваш и търсиш другаде причината...не е сложно трябва търпение и да се нагласиш психически че 2-3 дена няма да караш кола...замислял ли си се и че от уплътненията на компресора също може да изпуска...какъв е този уред за установяване на изпускане на азота от надува който са ти направили...2 години съм работил в тая сфера такъв уред не съм видял...като съвет ти препоръчвам да смениш няколко сервиза преди да почнеш да разглобяваш...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар