Днес като ден за почивка смених датчика за външна температура в огледалото че ту показва -17 ту + 25 или error cliи тъкмо се зарадвах, че няма повече да има error cli ама ядец сега си показва вярно че вън е 36 (то си е толкова)обаче пак error cliслед диагностиката изписа грешка 54от темата на ogi28b видях, че означава прекъсната или отворена верига на датчика за замръзване на изпарителя въпросът ми е къде е тоя датчик и мога ли сам да си го сменя или проверяили трябва да ходя на сервизсамо да отбележа, че така купих колата с неработещ климатик и сега искам да го оправя, че у Русе голяма жега
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка 54 на климатик на Марея
Collapse
X
-
Хвърли едно око и на другите теми, има толкова много полезна информация... Ето нещо, написано преди няколко часа в съседната тема:mitkosoft написа:виж във eper там във секцията ventilation and cooling после air conditioning system ти е дадено всичко....а таблото ако знаеш къде са болтовете се сваля точно за 20 минути препоръчвам ти пак да видиш къде са болтовете в eper или в сервизното ръководство поместено Downloads в началната страница на форума...също така ти препоръчвам сам да правиш процедурата иначе ще ти одерат кожичката. Трябват ти гедоре 8,10,13,15 и няколко бройки шестограми....след като свалиш таблото се сваля цялата "печка" с радиаторчето на парното там е и изпарителя...печката се държи на няколко болта като за целта трябва да разкачиш тръбите на парното отдолу под жабкатас един болт 10 са хванати и да откачиш тръбите на климатика отпреде в двигателя където влизат в купето...сле тва давиш печката разглобяваш я с кръстата отверка вадиш изпарителчето и го караш някъде на да го надуят...ако е от него го сменяш с ново или от моргата но преди това го почистраш с обезмаслител за да се предпазиш от миризми в купето след монтажа...ако не е от него пиеш една студена вода сглобяваш и търсиш другаде причината...не е сложно трябва търпение и да се нагласиш психически че 2-3 дена няма да караш кола...замислял ли си се и че от уплътненията на компресора също може да изпуска...какъв е този уред за установяване на изпускане на азота от надува който са ти направили...2 години съм работил в тая сфера такъв уред не съм видял...като съвет ти препоръчвам да смениш няколко сервиза преди да почнеш да разглобяваш...
Коментар
-
малко развитие по тематаднес заредиха климатика 700 грама , но от бутона на таблото компресора не тръгва, оказа се че няма ток до компресора и като му подадох 12в директно и заработи и стана хладилник обаче от бутона тръгна само веднъж и повече не ще и въпроса ми е тази грешка ли е причината да не се пуска компресора нормално или да търся изгорял бушон(проврих няма изгорели) или релесамо да допълня че 20-30 секунди след като подам 12v на копресора и почне да духа студено се включва вентилатора може би на първа степен не мога да преценяFiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар