Пътуваме известно време всичко е наред.Перката върти и колата започва да загрява трябва да пусна парното за да падне темперетурата иначе ще прегрее.Моля помогнете че не мога да пътувам на големи разтояния със нея а ми е много удобна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа комби загрява
Collapse
X
-
Точно щях да пускам същата тема. И аз го имам същия проблем на дълъг път. В градско(София) няма проблем, температурата се движи +- 1 мм. от средата, но при продължително каране 3000-3500 оборота загрява и трябва да пускам парното на мах. Нови термостат и водна помпа, както и шлайф и гарнитура на главата. Нов радиатор на парното...ако има значение. Перката работи и на първа и на втора степен. Колега извинявай че пиша в твоята тема, но проблема е същия. Става въпрос за колата от подписа. Благодаря на всички отзовали се.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
-
veselin10 написа:Точно щях да пускам същата тема. И аз го имам същия проблем на дълъг път. В градско(София) няма проблем, температурата се движи +- 1 мм. от средата, но при продължително каране 3000-3500 оборота загрява и трябва да пускам парното на мах. Нови термостат и водна помпа, както и шлайф и гарнитура на главата. Нов радиатор на парното...ако има значение. Перката работи и на първа и на втора степен. Колега извинявай че пиша в твоята тема, но проблема е същия. Става въпрос за колата от подписа. Благодаря на всички отзовали се.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Колеги, а махнали ли сте си картоните пред радиаторът от зимата .... Шегичка, не се връзвайте! Единственото което се сещам е да е затлачен отпред радиаторът и да не се обдухва добре от насрещният възадух ... Ако сте и с климатици между двата радиатора се наблъсква с мръсотия и няма циркулация...Друго не се сещам..Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
veselin10 написа:Може ли на пароструйка да се реши проблема с мръсотията между двата радиатора или трябва разглабяне?
Коментар
-
Благодаря Оги. Тази вечер я закарах на пароструика и според мен се махнаха боклуците(които бяха ужасно много). Утре ще видя дали има ефект и ще пиша. Ако няма ...ровя за твоята тема по разглабянето и събота действам.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Ефекта от пароструйката, не че го няма, но е минимален, в събота ще разглабям за основно почистване на радиатора и смяна на антифриза. Възможно ли е от стар антифриз също да загрява повече или се сменя просто за профилактика?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Сваляй и го измий вътре и вънка.Процедурата отнема около час-час и половина със разглобяването и събирането.Първо си купи и скоби за маркучите към радиатора.От цялата процедура има само едно гадно болтче което е на проблемно място,долу в ляво и отстрани.То държи водният за климатичния радиатор.Вчера минах през процедурата и днес вече съм доволен от ефекта.Перката се включва за забележимо по кратко време.Преди ако работеше примерно минута,сега работи за 30-40 секунди и спира.
Коментар
-
Разглабянето е елементарно, не ти трябва схема, само огледай внимателно радиатора и развии 4-те болта, които са в 4-те му ъгъла и придържат климатичния радиатор за него. После водния се държи горе на два тампона за гредата, а долу също е стъпил в едни тампони, вади се внимателно нагоре с издърпване. Преди това махни перката де, а преди да я монтираш обратно - подложи по една шайба 2-3 мм дебелина, така че корпусът с перката да се отдалечи малко от радиатора и разстоянието от перката до радиатора да е по-голямо отколкото е между отделните ламели. Така дори някакъв боклук да премине през питата, той ще е по-малък и перката няма да го задере в питата и няма да скъса някоя тръбичка. (Това се случи при мен преди 2 г.)Чети и ТУК
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар