Определено като и смачкам газта малко по бързо с пуснат климатик се усеща как отделя шайбата и мотора "дръпва". Колкото и да е "голям" двигател 1.9, пуснатият климатик му се отразява - цяла зима и пролетта като съм карал без климатик и сега правя веднага разликата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
режим на работа на климатик
Collapse
X
-
1
Като застанеш така,че да виждаш ремъчната шайба на компресора подавайки рязко,,газ,,се вижда ясно как ,,муцунката,, му се изтегля наляво -прекъсва силовата връзка с компресора.Мисля,че това става и при директно захранване с 12волта на включвателя.Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Не всички климатици имат управление от ЕСU на ДВГ. На ТД100 с управляем климатик със сигурност изключва при рязко подаване на газ, чува се и на място, ако изфорсиряш рязко с включен климатик. Също изключва и при достигане на зададената температура в купето. На Пежо 306 1,9 Д не изключва при рязко подаване на газ - неуправляем климатик (натискаш копчето и духа студено докато го спреш). Там климатика работи малко и като NOS - като искаш да ускориш за изпреварване изключваш климата и дръпва изведнъж На неуправляемите климатици, обикновено изключва само ако вдигне свръх-налягане (получава се при ниско ниво на фреона) или обледи охлаждащия радиатор.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Днеска при мен стана нещо странно карам с климатик извън града с 90 100 навънка беше над 36 и по едно време гледам обортомера ми падна на нула изкючих климатика дадох свободна и после на скорост и се оправи после като включих след малко пак стана по едно време и километража отиде на нула, за малко и сякаш светеше слабо лампата на акумулатора после като изключих климатика се оправи сичко, миналата година несъм имал подобни проблеми акумулатора е нов варта алтернатора си зарежда добре 14,2Fiat Bravo TD100
Коментар
-
Immortal написа:Dido_Lyubenov написа:Също изключва и при достигане на зададената температура в купето.Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
ogi28b написа:Почисти хубаво точките за маса - под двата фара, както и вътре в купето - при горната панта на лявата и дясната врата, ама вътре в таблото които са. Също - основния кабел за маса на акумулатора и захващането му към купето.Fiat Bravo TD100
Коментар
-
Immortal написа:Dido_Lyubenov написа:Също изключва и при достигане на зададената температура в купето.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар