въпросът ми е...при пуснат климатик нормално ли е компресора да спира и тръгва автоматично...все едно следи някаква температура в купето или трябва да работи непрекъснато докато не го изключа. става дума за нормален климатик а не за климатроник.питам защото днес пътувахме с фиатката на климатик и приятелчето беше много учуден от факта, че компресора се изключва и включва. според него ако всичко било на ред не трябва да изключва компресора. иначе си духа доста студеничко но като се изключи и понамирисва на нещо между влага и застояло
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
режим на работа на климатик
Collapse
X
-
режим на работа на климатик
брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPGЕтикети: –
-
благодаря за бързия отговор...бях се притеснил, че някаква защита го спира аварийнобрава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG
Коментар
-
Ако колата е с обикновен климатик, а не климатроник, не виждам кое му е нормалното за да спира и тръгва.Включваш бутона - тръгва, изключваш бутона - спира. Няма кой да го управлява, за да спира и тръгва.Аз по-скоро подозирам, че колегата има климатроник, а не климатик. Обърни внимание на врътката за топло/студено... ако има написани градуси там, значи е с климатроник и е ясно защо включва и изключва.На нашето Браво, което е с обикновен климатик компресора не спира докато аз не му кажа да спре.
Коментар
-
Да и при мен се усеща да спира, за много кратко. Предполагам на вътрешното тяло има датчик за обледяване и за да не го допусне е направено това. Също и някой път като ускорявам го усещам как се изключва компресора, там предполагам това става по команда от ЕКУ-то.Системата си ми е напълно изрядна, нямам течове и си има 550 гр. фреон както е по книжка - тествана е преди две седмици.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Да и при мен се усеща да спира, за много кратко. Предполагам на вътрешното тяло има датчик за обледяване и за да не го допусне е направено това. Също и някой път като ускорявам го усещам как се изключва компресора, там предполагам това става по команда от ЕКУ-то.Системата си ми е напълно изрядна, нямам течове и си има 550 гр. фреон както е по книжка - тествана е преди две седмици.Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
ilko-gd написа:Да и при мен се усеща да спира, за много кратко. Предполагам на вътрешното тяло има датчик за обледяване и за да не го допусне е направено това. Също и някой път като ускорявам го усещам как се изключва компресора, там предполагам това става по команда от ЕКУ-то.Системата си ми е напълно изрядна, нямам течове и си има 550 гр. фреон както е по книжка - тествана е преди две седмици.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Immortal написа:Sev написа:нормално е, спира...но не за толкова дълго време че да усетиш по миризмата на въздуха
Коментар
-
ivannik написа:ilko-gd написа:Да и при мен се усеща да спира, за много кратко. Предполагам на вътрешното тяло има датчик за обледяване и за да не го допусне е направено това. Също и някой път като ускорявам го усещам как се изключва компресора, там предполагам това става по команда от ЕКУ-то.Системата си ми е напълно изрядна, нямам течове и си има 550 гр. фреон както е по книжка - тествана е преди две седмици.Прикачени файловеОбичам си работата.
Коментар
-
Колегата Valentin_V е дал инстинският отговор. Защото като я закачихме на машината при пускане на климатика пак си вдига налягане 15-16 атмосфери и си охлажда, но след като издърпа всичкият фреон и масло от системата се оказа, че има 380 грама вместо 550.Машината прави и друг много важен тест - след като изсмуче всичко от системата и раздели фреона от маслото следва проверка за херметичност. Създава вакуум в системата и след това в продължение на 5 минути чака да види дали изспуска от някъде. Ако теста е успешен чак тогава зарежда с фреон от бутилката, като в него си има и масло и предполагам добавя и малко от казанчето пропорционално на количеството на върнатият в бутилката фреон от първата фаза на програмата.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
gamma написа:nikawr написа:Да колега когато ускоряваш рязко, ЕКУто го спира за да имаш по - добро ускорение....Обичам си работата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар