Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

,,Побългаряване" на Клапа вътрешен\външен въздух, Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ,,Побългаряване" на Клапа вътрешен\външен въздух, Браво

    Здравеите колеги. Днес реших проблема ,който ме тормози от три години насам и реших да споделя със вас. След много опити и подмяна на моторчето на клапата се оказах в изходна позиция (пак се счупи ). Тогава реших да изхвърля ,,автоматиката" и да я направя ръчна. Демонтирах жабката и свалих поленовия филтър за да има мегдан за работа . прокарах тел от СО апарат в левия край на клапата близо до ръба ,защото в средата е метална. Фиксирах я за самата клапа така, че при издърпване на телта от към жабката клапата да се оттваря. На свободно висящото лостче което моторчето движи закачих пружина която го издърпва надолу към пода така че когато телта в жабката не е опъната клапата да се затваря.На телта в жабката направи ухо и боднах една вида за да се окачва. Сваленото моторче запокитих в гюма и сега имам работеща клапа :D
    Bravo 1.6 16v

    #2
    А така колега То всяка кола треа да има "телин" (тел)
    Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

    Коментар

    Working...
    X