Привет, колеги. Колата е Мареа 1.6 97 и е с климатроник.При теста със 0-ауто-0-ауто-0 не излизат никакви грешки.Термодвойката в дясното огледало отчита нормално, според мен.Проверих бушоните в таблото, под конзолката отляво на водача.Няма изгорели. Отпред при големите бушони, също няма изгорели, както и в кутията пред акумулатора.Ако бушончето на компресора е другаде, моля да ме извините за загубеното време.До компресора не стига ток след, като се включи от копчето в купето.Приятел ми подхвърли, че релето е едно малко, черно и е в кутията пред акумулатора.Понеже не знам как да го замеря, а имам резервно , реших да го заменя с това на колата, но отново без успех.Замерих женските обувки в които влизат крачетата на релето, при пуснат и изключен климатик и се оказа, че стойностите остават без промяна.При запален двигател зглеждат така: При включване на климатроника, перката си се включва, а вентилаторът заработва ако вентилаторът е на положение "изключен" или "0" - тоест тук всичко е наред.Има нещо, което ме притиснява и не съм сигурен, дали има общо с проблема.Понякога при влизане в дупка, вентилаторът заработва за части от секундата, сякаш имам проблем по инсталацията.Дано съм бил изчерпателен в обясненията.Моля помагайте!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компресорът не включва .Няма записани грешки.
Collapse
X
-
Етикети: –
-
Нормално е при работеща кола да измериш тези стойности на женските крачета на релето. Нормално е вентилаторът в купето да заработи. Нормално е и перката на радиатора да заработи, предвид годината на колата ти и типа инсталация в нея. Бобината на релето на компресора винаги е захранена, на краче 85, а ЕКУ подава маса през 86. На 30 имаш постоянен плюс от акумулатора, а 87 е изход към електромагнитния съединител. Значи проблемът е че ЕКУ не подава маса. ЕКУ не подава маса ако не са изпълнени условията на датчика за външна темпратура, или на пресостата. Д-к Вн. Темп. е наред, както казваш, остава сигналът от пресостата. Той може да е извън нормите, ако нямаш фреон, или ако пресостатът не работи нормално. Имаш ли фреон? Ако да - насочи се към пресостата. Ако нямаш фреон - това не се счита за грешка в системата, като цяло Грешка е ако дадена стойност от някой датчик е извън нормите или даден диапазон. А липсата на фреон не е извън нормите, просто е нула. Извън нормите ще е ако ти показва, че имаш 6 кг фреон, при максимално възможни 3, примерно, или ако отчита че имаш -2 кг, при минимално 0. Но ако си отчита 0, или 80 грама - това не е грешка. (Той отчита налягане де, не килограми, просто дадох пример). Ако минималното налягане за сработване е 1.0 бар, а ти имаш толкова малко фреон, че той създава налягане от едва 0.7 бар в системата - значи си под минимума за сработване на пресостата. Не съм си чел поста, който публикувам, защото пих няколко бири, извинявай, ако едно и също съм го казал няколко пъти, както и за правописни грешки. .
Коментар
-
Mupo написа:Да допълня Оги. Друг вариант също е изгоряла бобина на съединителя на компресора, т.е. всичко е наред откъм датчици и фреон. ЕКУ-то си подава маса към съдинителя, но там нищо не се случва. Съединителя не сработва, шайбата на компресора не се върти. Абе варианти много04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар