Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не работеща перка на климатика!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не работеща перка на климатика!?

    Здравейте имам следния проблем. Преди известно време колата започна да прави проблеми с климатика, да съска , да губи фреон и т.н. Наскоро оба4е забелязах, че когато е пуснат климатика перката не завърта,а би трябвало доколкото зная, иначе се включва когато загрее, значи си работи.Някой може ли да каже къде да търся проблема и възможно ли е затова да губя фреон, тъй като когато ходих да го пълня и проверя казаха, че няма течове?!Колата е Браво 1.6 103к.с.

    #2
    За перката - не ти работи първата степен.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Как да отстраня проблема ако е само 1-ва степен?

      Коментар


        #4
        При мен не работеше първата степен, но при включване на климатика тръгваше втората. проблема с първата степен беше резистора . След подмяната му имам вече и първа степен, но при пускане на климатика ми се включва втората.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Къде да го търся този резистор?

          Коментар


            #6
            При мен на Мареа-та се намира на самата перка отзад в дясно (ако си отпред пред колата) в долната част на перката. В него влизат 2 кабела. На Bravo-то не знам къде е.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              Все си е там. На корпуса на перката, долу вдясно, в общия случай.

              Коментар


                #8
                даже и да е прецакан резистора - при пускане на климатика тръгва втората степен
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  veselin10 написа:
                  При мен не работеше първата степен, но при включване на климатика тръгваше втората. проблема с първата степен беше резистора . След подмяната му имам вече и първа степен, но при пускане на климатика ми се включва втората.
                  При пускане на климатика ( след около 20-30 секунди) си завърта бавната степен , след около още 10 секунди перката включва на високи обороти( втора степен). Просто не си чул бавната степен. Ако искаш да се убедиш в това, пусни климатика и застани пред коша (с отворен капак) и гледай перката
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    Възможно е да ти избива балансния клапан при по високо налягане ако пресостата не изключи компресора избива фреона за да предпази системата.
                    Обичам си работата.

                    Коментар


                      #11
                      Резистора го смених, наистина беше изгорял. Но като пусна климата пак не тръгва след 30 секунди както казва колегата по-горе, не съм я зареждал, ако това има значение, днес мисля да го направя и ще видим.Има ли нещо друго което да погледна по тая перка да не е изгоряло?

                      Коментар


                        #12
                        dimmX написа:
                        veselin10 написа:
                        При мен не работеше първата степен, но при включване на климатика тръгваше втората. проблема с първата степен беше резистора . След подмяната му имам вече и първа степен, но при пускане на климатика ми се включва втората.
                        При пускане на климатика ( след около 20-30 секунди) си завърта бавната степен , след около още 10 секунди перката включва на високи обороти( втора степен). Просто не си чул бавната степен. Ако искаш да се убедиш в това, пусни климатика и застани пред коша (с отворен капак) и гледай перката
                        Със сигурност нямах първа степен преди смяната на резистора. След загряване се включваше директно втората след като подминеше средното деление на уреда за температура. Сега се включва първата степен на една идея преди средата. И на климатик пак тръгваше директно втората, а сега е точно както казваш- завърта първата и малко след това тръгва втората.
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #13
                          Някой може ли да каже как трябва да работи въпросната перка при включен климатик? Паля, пускам климатика и чакам(на вдигнат капак и глава в перката), нищо! Първа и втора степен се включват когато достигне определени степени по скалата на темперетурата, а не както казва колегата dimmX по-горе селед 30-тина секунди и след това пак тръгват в зависимост от това колко е загряла! Трябва ли да работи перката постоянно докато работи климатика или не?Какъв друг може да е проблема?Не съм зареждал климатика, (на изпарения е , но компресора върти и качва обороти когато го пусна) защото за последните няколко месеца съм дал над 200 лева за пълнене и никакъв ефект!

                          Коментар


                            #14
                            При положение ,че нямаш фреон,как ти се включва климатика?Не би трябвало да сработи,ако нямаш фреон. Моят също след включване първо сработва първа степен и след няколко секунди тръгва втората.
                            FIAT FORUM BULGARIA
                            Ракията е над политиката

                            Видео от Италфест 2011

                            Коментар


                              #15
                              Сега се сещам да допълня още нещо. След смяната на резистора колата започна да загрява само до средата, а не както преди до две деления над и започва да се включва перката по-интензивно.След като се повтори това включване няколко пъти започва да вдига обороти и да се форсира двигателя сякаш прегрява колата,а стрелката на темперетурата седи около средата. Системата не е съвсем празна и компресота сработва, чува се съскане и не охлажда достатъчно, но все пак върти.Чува се някакво цъкване когато пусна климатика,отпред в двигателния отсег, но не мога да чуя от къде идва?!

                              Коментар

                              Working...
                              X