Историята е следната - когато напълних климатика видях че от о-пръстенчето на ресивера изпуска източихме фреона, смених о-пръстенчето и пак напълнихме климатика като майстора ме убеждаваше че вече няма да има проблем но на другия ден видях че изпуска от о-пръстенче на кондензатора !И така отидох източихме фреона и се захванах със смяната на всички о-пръстенчета които могат да се сменят а именно , на кондензатора на ресивера и на още две снадки на тръбите ! При развиване на болтовете които държат тръбичките на компресота единия болт се скъса и "филма" започна ! С големи мъки свалих компресора и почнах да разпробивам болта с бургия 2 после 3мм и т.н. на 3.5мм навих шпилковадач с лява резба за да извадя скъсания болт и тогава шпилковадача се счупи в отвора !Изкарах каквото можах и почнах едно пилене с диамантена коронка което ми отне около 4 часа !Накрая парчето стомана изпадна о продължих да пробивам !Направих отвор 4.8 и навих нова резба М6 направо върху старата резба !Всичко стана дообре но незнайно как в отворите се бяха напъхали доста стружки а уж ги бях затапил с парцали ! Питането ми е как да извадя тези стружки !Проблем ли ще е ако със спринцовка промия компресора със спирт за горене за да изпадат стружките ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуснах стужки в компресора ???
Collapse
X
-
Пробвай с магнитче, ако не се получи принципно можеш да промиеш с етанол(спирт).След промивката дръж на слънце компресора с отворите поне за час за да се изпари спирта.Смело няма да имаш ядове.Но принципно е ясно че не бива да има абразиви в системата и трябва да ги махнеш.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Реклама
Collapse
Коментар